Gå til innhold

Anmeldelse: Castlevania: Lords of Shadow (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde planer om å kjøpe det på fredag,men de lokale spillebutikken hadde ikke fått castlevania enna så jeg har venta.Dette blir også mitt første castlvania spill.Etter og ha prøvd demon mange ganger synes jeg spillet gir en bra av hack n slash.det er ikke bare mindless button mashing som noen av spilla man spiller,men man må vite unblockable hitsa kommer også,og dodginga og block er jo bra satt.Trur også komboene utover i spillet blir insane og jeg trur castlevania LOS blir en hit,hører de har planer om og lage en sequel allerede.blir spennende.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått lagt inn en bestilling på dette enda, men var jo ikke så stor tvil om at jeg skulle ha det. Tror det kan bli en ny opplevelse for meg. Mitt første Castlevaniaspill.

Litt synd at dette blir ditt første Castlevania-spill, da det ikke ligner på noen andre i den fantastiske serien.

Castlevania er en spillserie som tar seg best ut i 2D, og hittil har mange viktige elementer blitt droppet i 3D-spillene(desverre).

Har du en PSP eller en DS anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe et Castlevania-spill, men unngå for all del "Order of Ecclesia" til DS,

det var en gedigen skuffelse :( Det var alt for mye resirkulering av baner på en forferdelig kjedelig måte - snu banen opp ned og legg til nye farger -_-' JIPPIIII!

Anbefalles på det sterkeste:

- Castlevania: Symphony of the Night [PSX/ PS3 Store]

- Castlevania: Circle of the Moon [GBA]

- Castlevania: Portrait of Ruin [DS]

- Castlevania: The Dracula X Chronicles [PSP]

- Super Castlevania IV [sNES/ Wii VC]

- Castlevania: the Adventure Rebirth [Wii Ware]

 

Du har jo også eldre Castlevania-spill til NES of Game Boy, men det er nesten uten unntak forbeholdt gamere av den eldre garde eller "hard core" gamere.

uansett verdt en titt ^^

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...