Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Anmeldelse: Castlevania: Lords of Shadow (X360, PS3)

Recommended Posts

Frå asken til elden er berre forordet på kva Gabriel må gjennom.
[url=http://www.gamer.no/artikler/72397/anmeldelse-castlevania-lords-of-shadow/]Les hele saken[/url]

Jeg så masse potensiale i Jericho jeg, selv om det hadde en del åpenbare feil og Clive Barker sin uvane med å klistre navnet sitt overalt fort ble litt slitsom.

Demoen ga forsåvidt mersmak, men det er så mange spill denne måneden.

Jeg har ikke fått lagt inn en bestilling på dette enda, men var jo ikke så stor tvil om at jeg skulle ha det. Tror det kan bli en ny opplevelse for meg. Mitt første Castlevaniaspill.

kanskje verdt og nevne at xbox versjonen har screentearing visse steder.har sett litt forskjellige video reviews på nettet.ps3 versjonen har ingen av dette.

Jepp, det skulle vel bevise hvor mye jeg gleder meg B)

[quote name='Cloudemyx' date='11.10.2010 20:09' timestamp='1286820593' post='364097']
Jeg har ikke fått lagt inn en bestilling på dette enda, men var jo ikke så stor tvil om at jeg skulle ha det. Tror det kan bli en ny opplevelse for meg. Mitt første Castlevaniaspill.
[/quote]

Det blir mitt første i serien også. Har ikke kjøpt det enda, men kommer til å gjøre det iløpet av uken.

jeg hadde planer om å kjøpe det på fredag,men de lokale spillebutikken hadde ikke fått castlevania enna så jeg har venta.Dette blir også mitt første castlvania spill.Etter og ha prøvd demon mange ganger synes jeg spillet gir en bra av hack n slash.det er ikke bare mindless button mashing som noen av spilla man spiller,men man må vite unblockable hitsa kommer også,og dodginga og block er jo bra satt.Trur også komboene utover i spillet blir insane og jeg trur castlevania LOS blir en hit,hører de har planer om og lage en sequel allerede.blir spennende.

Jeg kjøpte det mest for nostalgias skyld, hvilket jeg ikke angrer på. Jeg sitter riktignok og himler med øynene mens feminin supperomantikk spys ut av historien, men spillet for seg selv er artig. Ninja Gaiden er bedre på selve fightingen da..

[quote name='Cloudemyx' date='11.10.2010 19:09' timestamp='1286820593' post='364097']
[/quote]
Litt synd at dette blir ditt første Castlevania-spill, da det ikke ligner på noen andre i den fantastiske serien.
Castlevania er en spillserie som tar seg best ut i 2D, og hittil har mange viktige elementer blitt droppet i 3D-spillene(desverre).
Har du en PSP eller en DS anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe et Castlevania-spill, men unngå for all del "Order of Ecclesia" til DS,
det var en gedigen skuffelse :( Det var alt for mye resirkulering av baner på en forferdelig kjedelig måte - snu banen opp ned og legg til nye farger -_-' JIPPIIII!
Anbefalles på det sterkeste:
- Castlevania: Symphony of the Night [PSX/ PS3 Store]
- Castlevania: Circle of the Moon [GBA]
- Castlevania: Portrait of Ruin [DS]
- Castlevania: The Dracula X Chronicles [PSP]
- Super Castlevania IV [SNES/ Wii VC]
- Castlevania: the Adventure Rebirth [Wii Ware]

Du har jo også eldre Castlevania-spill til NES of Game Boy, men det er nesten uten unntak forbeholdt gamere av den eldre garde eller "hard core" gamere.
uansett verdt en titt ^^ Edited by Stigtrix

Spiller det til 360 nå.
Er kjempe fornøyd jeg. Og har ikke merket meg noe lags i bildet.
Kanskje fordi jeg blir så revet med av kampene og utseende generelt sett.
Spillet anbefaler jeg i all fall! Knall tøft og givende!