Gå til innhold

Zombier er upopulært i Japan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
– Det mest interessante aspektet ved zombier er at de er dumme. Jeg mener derfor mange filmskapere og spillutviklere ikke utnytter det største potensialet til zombiene: Mulighetene for komikk, svarer Inafune-san.

 

Ah, virkelig en fulltreffer.

 

I et mulig stikk til Left 4 Dead-spillene legger Inafune-san til:

 

– Personlig mener jeg zombier som løper ikke er ekte zombier.

 

Lo godt når jeg leste dette. Med all respekt for Valve, må jeg si meg enig her.

 

Denne artikkelen forklarer kanskje noe av grunnen til at de siste RE-spillene ikke har hatt med de klassiske zombiene.

En interessant artikkel. Ser fram til Dead Rising 2!

Lenke til kommentar
I et mulig stikk til Left 4 Dead-spillene legger Inafune-san til:

 

– Personlig mener jeg zombier som løper ikke er ekte zombier.

 

Lo godt når jeg leste dette. Med all respekt for Valve, må jeg si meg enig her.

 

Det som er med motstanderene dine i L4D-spillene er forøvrig dette; de er ikke zombier! De er infiserte! Ingen som sier dem er døde, de er bare ute etter å banke deg opp, ikke spise deg (tilsynelatende), og derfor har Valve ikke noe å skamme seg over at de lar de springe rundt når de først har fått lukta på deg ;)

Lenke til kommentar
And when you're tired of working cooperatively with friends as human survivors, try betraying them and joining the other side to play as one of the zombies! Brains. They're not just for breakfast anymore.

 

Dette er fra hjemmesiden til Valve, om Left 4 Dead 2. Kall de hva du vil, men i mine øyne, og tydeligvis Valve's, er de zombier.

Jeg er ikke ute etter å mobbe Valve på noen som helst måte. De, sammen med Blizzard, er to av en mikroskopisk liten gruppe spillutviklere som fortsatt leverer kvalitet etter kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...