Gå til innhold

Anmeldelse: Metroid: Other M (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når Dagbladet kom med terningkast 2 med tittel som årets skuffelse begynte jeg virkelig å lure om de hadde klart å ødelagt Metroid serien helt fullstending. Men nå som jeg har sett at Gamer har gitt 7/10, Spill.no 5/6 og IGN 8.4/10 da forsvant redselen for det :)

 

Synes dette spillet ser meget interressant ut, og dette blir helt klart et kjøp fra min side.

Endret av diztar
Lenke til kommentar

Når Dagbladet kom med terningkast 2 med tittel som årets skuffelse begynte jeg virkelig å lure om de hadde klart å ødelagt Metroid serien helt fullstending. Men nå som jeg har sett at Gamer har gitt 7/10, Spill.no 5/6 og IGN 8.4/10 da forsvant redselen for det :)

 

Synes dette spillet ser meget interressant ut, og dette blir helt klart et kjøp fra min side.

Vet nå ikke helt, "nintendo-oppfølgere" (mario, zelda, metroid osv) får sjeldent ufortjent dårlig kritikk for å si det sånn. Utifra anmeldelsene som har kommet er jeg veldig skeptisk til kvaliteten.

 

AtW

Lenke til kommentar

Når Dagbladet kom med terningkast 2 med tittel som årets skuffelse begynte jeg virkelig å lure om de hadde klart å ødelagt Metroid serien helt fullstending. Men nå som jeg har sett at Gamer har gitt 7/10, Spill.no 5/6 og IGN 8.4/10 da forsvant redselen for det :)

 

Synes dette spillet ser meget interressant ut, og dette blir helt klart et kjøp fra min side.

Vet nå ikke helt, "nintendo-oppfølgere" (mario, zelda, metroid osv) får sjeldent ufortjent dårlig kritikk for å si det sånn. Utifra anmeldelsene som har kommet er jeg veldig skeptisk til kvaliteten.

 

AtW

Du har rett idet, de får ufortjent god kritikk..

Lenke til kommentar

Hater dette spillet. Presentasjon og kontroll er helt greit, men de har ødelagt karakteren Samus. Hun fremstår som en pysete idiot som maser og maser og maser og maser om patetiske ting. Forferdelig.

 

Sier meg enig med Spoony (se VIDEO 2): http://spoonyexperiment.com/2010/09/05/pre-pax-ramblings/#disqus_thread

 

Kanskje min største spillskuffelse noen sinne, da det jeg trodde skulle bli fantastisk ble elendig, samtidig som de ødelagte en fantastisk serie.

Endret av Chiana
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...