Gå til innhold

Førsteinntrykk: PlayStation Move (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra lesing dette! Egentlig ikke så mye jeg ikke viste eller ikke regnet med, Move får generelt bra tilbakemeldinger over hele linja da stadig fler nettsider legger ut sine meninger. PS3 med Move er vel det Wii burde ha vært...nå er det opp til utviklerne å levere.

 

Men frykter det kan fort bli litt som med Wii, en håndfull bra spill og en haug med elendige tredjeparts spill. Tid vil vise!

 

EDIT: Oj...ser Dagbladet har gitt Sports Champions terning 6!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Vi har køyrt den nye storsatsinga frå Sony gjennom eit testløp.

Les hele saken

 

Jeg har ett ønske i forhold til Move: Move-støtte til de fleste fpser. Ikke bare vil det gi muligheten til kjappe omveltninger i spillet, men det ville spenne bein på utsagnet "fps funker bare på pc".

 

Jeg hadde likt å kunne si: "Mus er jo bare såååå tregt da". (Eller, jeg vil ikke si DET, men noe som ligner)

Lenke til kommentar

Vi har køyrt den nye storsatsinga frå Sony gjennom eit testløp.

Les hele saken

 

Jeg har ett ønske i forhold til Move: Move-støtte til de fleste fpser. Ikke bare vil det gi muligheten til kjappe omveltninger i spillet, men det ville spenne bein på utsagnet "fps funker bare på pc".

 

Jeg hadde likt å kunne si: "Mus er jo bare såååå tregt da". (Eller, jeg vil ikke si DET, men noe som ligner)

 

For min del bruker jeg lengre tid på å snu meg og skifte våpen når jeg spiller FPS med Wii-moten kontra en vanlig håndkontroller. Men at FPS på PS3 får Move-støtte er jo uansett bare bra da det sikkert er mange som vil synes det er bedre med Move enn en vanlig håndkontroller.

Lenke til kommentar

Vi har køyrt den nye storsatsinga frå Sony gjennom eit testløp.

Les hele saken

 

Jeg har ett ønske i forhold til Move: Move-støtte til de fleste fpser. Ikke bare vil det gi muligheten til kjappe omveltninger i spillet, men det ville spenne bein på utsagnet "fps funker bare på pc".

 

Jeg hadde likt å kunne si: "Mus er jo bare såååå tregt da". (Eller, jeg vil ikke si DET, men noe som ligner)

 

For min del bruker jeg lengre tid på å snu meg og skifte våpen når jeg spiller FPS med Wii-moten kontra en vanlig håndkontroller. Men at FPS på PS3 får Move-støtte er jo uansett bare bra da det sikkert er mange som vil synes det er bedre med Move enn en vanlig håndkontroller.

 

 

Enig. Jeg tror du reaksjonstiden blir dårligere med Move enn med DS3 kontrollerne. Grunnen er enkel. Det tar lengre tid å bevege hele håndleddet for å sikte enn bare å bevege tommelen. Dette er jo selvsagt kun min teori om hvordan det blir, basert på erfaringer fra Nintendo Wii. Vi får se når KZ3 kommer ut, evt om det kommer andre FPS før den tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...