Gå til innhold

Brad Pitt i Red Dead-film? (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt å si, "Patrick Swayze hadde passet denne rollen, han ligner jo faktisk!". Men fant utav først NÅ at han døde i September i fjor.. :(

 

Been living under a rock I see.

 

Men jeg synes Josh Brolin passer bedre i rollen.

Mannen har jo vokst opp på en ranch i California, så han treffer rollen ganske bra. :D

Endret av Orrie
Lenke til kommentar

Å nei å nei, enda en grusom dårlig film fra hollywood for å prøve tene noen raske spenn. Har vi i det hele tatt fått en god film det siste året? Kanskje 1, men eg husker ikke engang hvilken.. Sist gode film eg såg var en film som het "Ip Man".

 

Er du seriøs?

 

Avatar, The Book of Eli, Robin hood, Inception, Iron Man 2, The Expendables og fler.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å si, "Patrick Swayze hadde passet denne rollen, han ligner jo faktisk!". Men fant utav først NÅ at han døde i September i fjor.. :(

 

Har alltid syntes det er viss en likhet mellom Patrick Swayze og Kurt Russell så da svarer jeg med å si at Kurt Russell kunne spilt hovedrollen, selv om noen kanskje vil si at han er for gammel :)

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å si, "Patrick Swayze hadde passet denne rollen, han ligner jo faktisk!". Men fant utav først NÅ at han døde i September i fjor.. :(

 

Har alltid syntes det er viss en likhet mellom Patrick Swayze og Kurt Russell så da svarer jeg med å si at Kurt Russell kunne spilt hovedrollen, selv om noen kanskje vil si at han er for gammel :)

 

 

En yngre Clint Eastwood hadde nailet denne rollen!! B)

Lenke til kommentar

Jeg henger meg på Josh Brolin. Jeg liker Brad Pitt innmari godt, men med tanke på rollen Brolin spiller i den fantastiske No Country for Old Men (som jo er en countryfilm på mange måter) kan jeg ikke skjønne noe annet enn at han vil være optimal for rollen. Gjerne ha med Jeremy Irons som agent også.

 

Men en film fra Red Dead Redemption? Da må de i tilfellet henge den på andre familier enn Marstons. Og kanskje fortelle en ny historie. Med andre ord lage en ordinær western?

Lenke til kommentar

Jeg henger meg på Josh Brolin. Jeg liker Brad Pitt innmari godt, men med tanke på rollen Brolin spiller i den fantastiske No Country for Old Men (som jo er en countryfilm på mange måter) kan jeg ikke skjønne noe annet enn at han vil være optimal for rollen. Gjerne ha med Jeremy Irons som agent også.

 

Men en film fra Red Dead Redemption? Da må de i tilfellet henge den på andre familier enn Marstons. Og kanskje fortelle en ny historie. Med andre ord lage en ordinær western?

 

Så fremt Jeremy Irons ikke spiller rollen som avdanket tysk offiser som sier "As I was going to St. Ives, / I met a man with seven wives. / Every wife had seven sacks, / Every sack had seven cats, / Every cat had seven kittens. / Kittens, cats, sacks, wives, / How many were going to St. Ives?" med tysk lame-ass aksent kan han la være.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...