Gå til innhold

Heksejakt i Dragon Age (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvdet konstant å bare jage Morrigan, men hun nekter nesten å dra. Og hun dukker uansett opp helt på slutten ved peisen igjen, jeg klarte å jage henne vekk igjen og da bugget spillet for hun forsvant og jeg kom ikke videre, var bare hennes soveromm og mitt jeg kunne gå i og kom ikke videre i spillet. Måtte reloade.

 

For meg var hun den mest patetiske iriterendet personen i spillet men sin ærketypiske evil holdning, så mer av henne er litt nei takk for min del.

Lenke til kommentar

Morrigan? Jammen, hun er jo den søteste og snilleste bare man tar seg bryderiet med å bli9 bedre kjent med dama. Synes hun er den herligste karakteren i hele spillet, allistair er jo bare en patetisk tøffel, usikker liten guttunge. Oppfører seg omtrent som alle 16 år gamle gutter med litt "nobel" oppdragelse. Nei takke meg til noen som tenker litt selv.

 

Uansett skeptisk til om jeg vil spille denne ekstrapakka, liker ikke tanken på å skulle fange/drepe morrigan.

Lenke til kommentar

joda som nevnt tidliger:,Morrigan er hyggelig og sexy bare du blir kjent med henne,litt spesiell på sin måte.Spilte gjennom DA :o for snart en uke siden og ble noe hekta kan man si.Lastet ned alle DLCene igår og er nå igang med min andre gj.sp. og er ca halveis.Har dog ikke begynt på noen av dlcene enda men blir nok iløpet av helgen(awakening).Morrigan dlcen blir nok et kjøp for min del.

Lenke til kommentar

Ja men for å gjøre Whine Morigan blid må man gjøre valg andre blir drit sure for. For min del kunne de heller droppet all fancy dialog og cutscenes, heller satset på flere spill personer å velge mellom i verden slik at man feks kunne sette sammen en komplett "ond" gruppe, i steden for å blandet Noble og Evil som igjen fører til an noen konstant whiner som Dragon er i dag.

Lenke til kommentar

Ja men for å gjøre Whine Morigan blid må man gjøre valg andre blir drit sure for. For min del kunne de heller droppet all fancy dialog og cutscenes, heller satset på flere spill personer å velge mellom i verden slik at man feks kunne sette sammen en komplett "ond" gruppe, i steden for å blandet Noble og Evil som igjen fører til an noen konstant whiner som Dragon er i dag.

 

Det høres kjedelig ut. Jeg hadde Morrigan på 100% approval da jeg var ferdig med spillet. Det selv om jeg ofte gjorde valg hun ikke likte. Wynne var mest fornøyd med det jeg gjorde. Så du kan få Morrigan til å like deg godt. Du må dog gjøre henne til lags på andre måter ;)

 

Har akkurat runda spillet, ble litt lei på slutten så jeg satte ned vanskelighetsgraden til Easy for å få mer flyt i spillet. Da ble det mer morsomt igjen. Har ikke kjøpt noen DLCer ennå (trøbler med å få logget meg inn igjen), men kommer til å kjøpe Morrigan DLCen helt klart. Neste blir enten å spille Awakening som jeg har eller The WItcher eller Starcraft II. Har ikke bestemt meg...

Endret av lul
Lenke til kommentar

Om du først er i gang med Dragon Age vil jeg anbefale å fortsette med Awakening. Jeg gjorde det selv og synes det var en veldig flott epilog.

 

Blir nok den og StarCraft II i første omgang, ja. Har begynt å spille begge, mest Awakening. Jeg valgte å starte med en ny spiller i Awakening. Mest fordi i begynnelsen gjorde jeg noen dumme valg når jeg oppdaterte hovedpersonen i Dragon Age Origins, så han var ikke så optimal. Dessuten syns jeg det var bedre med en ny skikkelse for å distansere det fra DAO og DLCene...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...