Gå til innhold

Tid for ny mobil, men hvilken!?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tiden er inne for å kjøpe en ny mobil. Mobil jeg skal har et tråløst nett som ikke hakker når du surfer (iphone4 er et godt eksempel på det, men den er hakket for dyr), et ok kamera, en funksjonell musikkavspillingsfunksjon (skal overta for ipoden min) og nok minne til å lagre 500+ sanger.

 

Jeg tenker meg å betale ca 3 tusen, men å gå opp eller ned en lapp er selvfølgelig mulig.

 

Jeg setter pris på alle seriøse svar!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du går opp en lapp har du jo nesten råd til en iPhone 4.

Har du ikke et abb. du er fornøyd med? Da kan du jo subsidere en iPhone med det, da blir den jo enda mer "rimelig".

 

Ellers får du jo iPhone 3GS ganske billig nå, selv om kameraet på den er elendig.

 

Har selv en iPhone 4, og den er ganske så smooth, kameraet er strålende.

Har ikke testet musikkavspilleren enda, har ikke store forhåpninger der.

 

Om andre mobiler, Sony Ericsson har vel ganske gode mobiler med musikkavspilling?

Tenker du på funksjonalitet eller hva slags lydbilde du får ut av den?

Lenke til kommentar

Hvis du går opp en lapp har du jo nesten råd til en iPhone 4.

Har du ikke et abb. du er fornøyd med? Da kan du jo subsidere en iPhone med det, da blir den jo enda mer "rimelig".

 

Ellers får du jo iPhone 3GS ganske billig nå, selv om kameraet på den er elendig.

 

Har selv en iPhone 4, og den er ganske så smooth, kameraet er strålende.

Har ikke testet musikkavspilleren enda, har ikke store forhåpninger der.

 

Om andre mobiler, Sony Ericsson har vel ganske gode mobiler med musikkavspilling?

Tenker du på funksjonalitet eller hva slags lydbilde du får ut av den?

 

Jeg kan skjekke opp hvor mye total prisen blir med abanoment, men er vel fortsatt en 5-6 lapper?

 

Funksjonalitet og plass er vel det viktigste, for det er vel vanskelig å høre noe særlig forskjell på lyd kvalitet? Litt usikker der, men har hvertfall et bra headset. Sony Ericsson er jeg litt lei av, stort sett bare det jeg har hatt..

 

Har blitt anbefalt HTC merket tidligere så må se hva de har å by på.

Lenke til kommentar

Ville nok heller gått for en HTC Legend!

 

Den tror jeg du skal klare å finne til rett over 3k, og har fått meget gode testresultater. Tror nok heller ikke lydkvaliteten vil avvike meget fra iPhone 4 dersom man har høykvalitets MP3-filer, og et godt headset.

Her vil du også få en FM-radio;)

(og mye bedre kvalitet og garantivilkår: http://mobilen.no/wip4/slik-lurer-apple-seg-unna-iphone-4-garanti/d.epl?id=45093 ) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...