Gå til innhold

Spillsamlingoversikt


husgutt

Anbefalte innlegg

Gamefaqs - My Games

Own It - I own a copy of this game (173)

 

DS (14)

Favoritt: Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies

PC (9)

Favoritt: The Witcher

PlayStation (4)

Favoritt: Metal Gear Solid

PlayStation 2 (15)

Favoritt: Shadow of the Colossus

PlayStation 3 (49)

Favoritt: Disgaea 3: Absence of Justice / Valkyria Chronicles

PSP (25)

Favoritt: Lunar: Silver Star Harmony

Wii (16)

Favoritt: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Xbox 360 (41)

Favoritt: Tales of Vesperia

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, godt å se at det ikke bare er jeg som bruker alt for mye penger på dette ;)

 

Here goes:

Nes: 9

Snes:11

PSX: 19

N64:5

GameCube:4

PS2: 22

X-Box:103

X-Box 360: 98

XBLA: 41

Wii:22

WiiArcade: 20

PS3:31

PSN:25

PC: 200 + En hel del elektronsik stuff på steam og lignende klienter...

 

Ikke rart dama blir gærn når jeg tenker etter... Nu vel... Hun har sine sko og jeg har mine spill ;)

Lenke til kommentar

Liten økning har vel skjedd siden sist

53 PS3 spill

17 Xbox 360 Spill

8 Wii Spill

11 PS2 Spill

6 Xbox Spill

4 Gamecubespill

3 DS spill

19 GBA GBC spill

3 PSP spill

2 Nintendo 64 spill

2 Super Nintendo spill

20 PC spill

 

XBLA/PSN spill

 

PSN: 8

XBLA: 3

 

Venter på Gran Turismo 5, AC-B, Need For Speed Hot Pursuit, Sly Collection, Prince Of Persia Collection, God Of War Ghost Of Sparta, Epic Mickey, Donkey Kong Returns, 25th Anniversary Mario All-Stars, Golden Sun og Call Of Duty Modern Warfare 2 Hardened Edition, alle disse til PS3, Wii, DS og PSP i kommende ukene håper jeg på.

Endret av Toman
Lenke til kommentar

På tide med en liten oppdatering:

 

Xbox 360: 30 spill

Jeg har ryddet litt opp i 360-samlingen ved å selge de spillene som jeg ikke ønsker å ta vare på. Samtidig har jeg også kjøpt et par nye spill: Rock Band 3 og Fable III. Målet mitt er at jeg skal ha rundt 30-40 spill i samlingen når denne konsollgenerasjonen tar slutt. Jeg har ikke lyst å ende opp med en samling på 60-70 spill der bare halvparten er spill som jeg kunne ha tenkt meg å spille på nytt.

 

XBLA: 34 spill

Her kan jeg ikke rydde i samlingen på samme måte som med de fysiske spillene, men det gjør ikke så mye da disse spillene er mye lettere å håndtere. Tre nye spill siden sist: Sonic the Hedgehog 4, Super Meat Boy og Pac-Man CE DX.

 

Game Room: 7 spill

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke helt hvor mange jeg har på XBLA, men la oss si det er 15. Med de 90 jeg har i hylla bak meg her nå er vi oppe på 100, pluss de jeg for tiden låner bort. Da er vi vel oppe i rundt 105 til Xbox 360. Til Playstation 3 er det dessverre ikke mer enn 7 spill bak meg, men det skyldes nok at jeg kjøpte meg X360 såpass lenge før PS3 at det er der jeg har alle vennene mine. Til PC er det kanskje 30-35 spill i en pappeske under senga sammen med 5-6 til XBOX og 10-12 til PS2.

Lenke til kommentar

PS3 har jeg nylig solgt. Godt å være kvitt den. Sony vil jo ikke annet å selge bluray plater, online utvalget er jo en vits.

Sier du her at du solgte PS3 fordi det var for dårlig utvalg av spill... på PlayStation Store? Isåfall: For det første; HAHAHAHA!!! :lol: ..og for det andre; Hvorfor i alle dager kjøpte du PS3 i utgangspunktet? PS3 har ingen tjeneste tilsvarende Games on demand, ingen påstår at de har det.

Lenke til kommentar

Er faktisk enig i at PS Store har et ganske kjipt utvalg, men det er kanskje bare min egen smak.

Ja, utvalget er dårlig (nærmest ikke-eksisterende) på retail-titler på PSN - men det var ikke poenget mitt. Jeg mente at det var hårreisende å kjøpe PS3 i utgangspunktet hvis planen var å satse utelukkende på spill fra PSN. Gjør man det så har man ingen andre enn seg selv å skylde på.. Rett og slett dårlig research.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...