Gå til innhold

StarCraft 2 er ute! (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er SC2 Age of Empires type game?

 

Samme sjanger ja. Men SC2 er en del kjappere enn AoE, og selvsagt satt til en sci-fi verden ;)

 

 

Forøvrig var spillet mulig å spille i gårkveld før midnatt.

Har spillt de 3 første brettene.

Forløpig ganske cookie-cutter missions, men stemningen er superb!

Regner med at missionsene blir mer spennende etterhvert.

Endret av Nailer
Lenke til kommentar

Anmeldelsen av Starcraft 2 vil bli skrevet på den målformen anmelder selv foretrekker. Dette er blitt neddiskuertert før, og Gamer.no vil som alltid stå bak den målformen den repsektive skribent måtte havne på. Dette er heller ikke tråden for å diskutere dette. Ønsker du å gi utrykk for din misnøye om nynorsk målform på Gamer.nos artikler, oppfordrer jeg deg istedet til å sende mail til redaktør eller lignende. Men som sagt har dette blitt diskutert inn og ut tidligere, og sidemål vil forekomme på Gamer.no så lenge det finnes skribenter som foretrekker denne målformen.

 

Flere innlegg om nynorsk i artikler vil slettes fortløpende da de er off-topic og lite konstruktive.

 

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe dette digitalt, men Blizzard er tydeligvis ikke like generøse som Valve - hele 60 euro vil de ha for en digital kopi på battle.net!

 

EDIT: Ser at brukeren Dal har kommentert om det samme. Blizzard smir tydeligvis godt mens jernet er varmt. emot-rant.gif

Endret av Hawko
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestile samlerutgaven på lørdag, og gledet meg som en liten unge til i dag. Helt til jeg på vei til bussen - på det punktet hvor man vet man ikke rekker å løpe tilbake til huset men enda har et lite stykke igjen og gå før man er på holdeplassen - kom at den forbanna forhåndsbestillingslappen lå igjen på pulten foran skjermen. Jeg tror smellet fra da hånda mi traff ansiktet ble hørt over store deler av Råholt i dag tidlig.

 

Jeg får satse med ny frisk i morgen. Lappen ligger alt i lommeboka.

Lenke til kommentar

Kjempekult! Men desto kulere er det at CDON ikke klarte å levere CE'en jeg bestilte på selve slippdatoen. Bravo, hats off!

 

Samme her. Første gang på evigheter jeg ikke kjøper digitalt, siden jeg ville ha CE, og blir nok igjen evigheter til neste gang. Cdon :/

 

Jeg venter også på CE-en fra CDON som jeg bestilte for 4 måneder siden, det er faktisk totalt uakseptabelt å bomme på leveringen da.

Men hurra for lansering okke som!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle være smart og kjøpe dette digitalt, men ble sjokkert når jeg så prisen Blizzard krever for det (€60). Ganske utrolig. Verre enn Steam de gutta der :)

 

 

Tenkte å kjøpe dette digitalt, men Blizzard er tydeligvis ikke like generøse som Valve - hele 60 euro vil de ha for en digital kopi på battle.net!EDIT: Ser at brukeren Dal har kommentert om det samme. Blizzard smir tydeligvis godt mens jernet er varmt. emot-rant.gif

 

Eg kjøpte lisens via gamersloot.net, 57$ ca 360kr tok ca 10minutter frå salget var gjort til eg motok bilde av serial'n.

Lenke til kommentar

Slenger meg på kjeftinga på CDON.cum:

 

"Hei,

Vi må dessverre fortelle deg att din ordre på Starcraft II har blitt avbestilt og att du derfor ikke kommer til å få spillet på utgivelsesdatoen.

Grunnen til dette er att det oppstod en feil da vi prøvde å trekke beløpet fra kortet dit. Hvis du fortsatt er interessert av spille ber vi deg legge en ny bestilling på våres hjemmeside.

Som kompensasjon for dette sender vi en rabattkode på 50kr som kan brukes når en ny ordre registreres på våres hjemmeside.

Denne koden er personlig og er gyldig i 6 måneder fra dagens dato."

 

 

Kvadruppel-blargh! Kunne de ikke i det minste sagt dette på et tidligere tidspunkt? Det er jo NÅ jeg er interessert i å spille spillet.

Får gå i butikken og kjøpe det der hvis det ikke er utsolgt allerede?

Lenke til kommentar

Slenger meg på kjeftinga på CDON.cum:

 

"Hei,

Vi må dessverre fortelle deg att din ordre på Starcraft II har blitt avbestilt og att du derfor ikke kommer til å få spillet på utgivelsesdatoen.

Grunnen til dette er att det oppstod en feil da vi prøvde å trekke beløpet fra kortet dit. Hvis du fortsatt er interessert av spille ber vi deg legge en ny bestilling på våres hjemmeside.

Som kompensasjon for dette sender vi en rabattkode på 50kr som kan brukes når en ny ordre registreres på våres hjemmeside.

Denne koden er personlig og er gyldig i 6 måneder fra dagens dato."

 

 

Kvadruppel-blargh! Kunne de ikke i det minste sagt dette på et tidligere tidspunkt? Det er jo NÅ jeg er interessert i å spille spillet.

Får gå i butikken og kjøpe det der hvis det ikke er utsolgt allerede?

Jeezus...

På andre steder sender de en mail om at de ikke får trukket fra kortet ditt og ber deg fikse det snarest. De avbestiller ikke hele ordren for det. Noe CDON tydeligvis gjør...

 

Du verden... 50,- så generøst av de. :rolleyes:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...