Gå til innhold

"Street Fighter X Tekken"-Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en smakebit på hvordan spillet kommer til å være:

http://www.gametrailers.com/video/sdcc-10-street-fighter/702147

 

Her er hele konferansen:

http://www.gametrailers.com/video/sdcc-10-street-fighter/702158

 

Jeg synes at special move'en til Kazyua er litt lite flashy, men men.. gleder meg sykt til dette spillet. Det skal tydeligvis komme en gang etter Marvel vs Capcom har blitt lansert det var i hvert fall det jeg fikk med meg. :D

Lenke til kommentar

Nye beat'em up spill er bare vræl uansett, husker noen Tekken sin loading-tid når man var på character selection screen?

Man valge, han fyren telte ned fra 3 og GO!

Nå er det: man velger... Loading..... loading.... loading.... loading... loading.. *rendering water*.. loading.. *importing clothes for your custom character*.. loading.. *getting texture for his pants because you actually changed Jin's pants*.. loading.... loading.... 3.... 2.... 1.... loading.... FIGHT!

 

Tekken 1-4 var bra, alt etterpå er bare grafikk-fokusert, fokus på *jaaaaa jeg kan skifte klær på Asuka lolol da slår jeg hardere*..

Blir lei meg jeg når jeg tenker på den gode kvaliteten Street fighter og Tekken hadde, nå derimot er det alt for mye .. alt, Tekken blir sin egen død.

Når det er mer loading en det er spilling, da vet du at spillet ikke er verdt penga.

Lenke til kommentar

Jeg synes Tekken 6 ikke har så veldig lang loading tid, kanskje fordi jeg har installert spillet inn på PS3'en. Tekken 4 var ikke noe bra etter min mening. Alt var jo tregt der. Det var nesten som hele spillet gikk i slow motion. Uansett, Street Fighter vs Tekken skal komme i to versjoner, så om du ikke liker Tekken's gameplay, så kan du kjøpe deg Street Fighter? :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Anbefaler alle her å joine Round1KO.com (Norsk Fighting Game Community). Vi er utrolig gira på Street Fighter X Tekken, og mange mener dette vil kunne være arvtageren til selveste Street Fighter 4-serien. Round1KO arrangerer turneringer i alskens slåssespill IRL i Oslo og omegn med jevne mellomrom. Bor det en kompetativ fighting gamer i deg så burde du absolutt være på Round1KO. :)

Lenke til kommentar

Har bestilt dette for lenge siden å gleder meg så fryktelig mye!

Men lurer på om jeg vil avbestille det og gå for Special Edition istedenfor, men da får jeg spillet etter lanseringsdagen og det vil jeg helst unngå! :)

 

http://www.analoghype.com/video-games/360-version-of-street-fighter-x-tekken-pair-play-will-not-be-patched/

 

Dette var et svar fra en i Capcom:

"It will not be patched and apologies for the manual inclusion. Seems it was an oversight. The difference has to do with how XBL differs from how it handles online and offline accounts.

 

According to the team:

 

“PS3 version: It is possible to mix and match online and offline players for scramble battles and pair play battles. Two local players can play on the same PS3 using 1 PSN ID, and play against other players online.

 

360 version: It is NOT possible to mix and match online and offline players for scramble battles and pair play battles. So you either have to have all players be offline and local (so 4 players, 1 xbox) or have all the players be online (4 players, 4 xboxs).”

 

The reason for this difference is because of the architecture differences between gamertags and PSN IDs. I’m not sure of the technical details, but basically it amounts to: Sony made it so you can mix and match online and offline, and Microsoft made it so you can’t."

 

Enda en helt grei grunn å velge dette til PS3. Valgte det til PS3 lenge før dette ble sagt :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...