Gå til innhold

Forumoppgradering 23 juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurtigmenyen under siste svar i hvert forum, slideren der du kan velge hvilket forum du vil gå til er satt til alt for lang bredde, den strekker seg helt over på utsiden av forumet, 3-4cm ut på høyresiden der siste nyheter og div er.

Skikkelig crappy forklart da jeg har nettopp våkna, men håper det var i hvert fall nogen lunde ok.:p

 

firefox, standard Gamer.no skin.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Hvilken integrasjon er det du sikter til? Det med lite luft skal vi prøve å rette på!

 

Vi jobber forøvrig med å lage nye skins nå for IPB 3.1 nå, basert på CleanCut. Planen er at disse skal erstatte dagens skin, (Gamer.no "familien", Innlegg.no, Treningsmagasinet.no og Teknofil.no skin). Funksjonaliteten beveger seg da fra sidebar til toppmeny og samtlige skins vil få "hooks" på forsiden av forumet slik f.eks. Gamer 1280px har i dag.

Lenke til kommentar

Mine innlegg viser ikke alle trådene jeg svarer i.

Men gjør denne linken det?

http://www.innlegg.no/index.php?app=forums&module=extras&section=myposts

 

Vi har byttet ut den gamle "Mine innlegg" med en ny som følger med i IPB 3.1 Det ser ut til at den nye ikke er så bra som vi trodde. Valgene blir da å hoppe tilbake til den gamle eller debugge IPB 3.1. Det første er nok det letteste :-)

 

Mvh,

Amund

 

Ja, linken funker.

Lenke til kommentar

Det får vi se litt på ;) Grunnen til det er at vi ikke er keen på å ha så altfor mange skins å holde styr på. Når det er sagt så kommer vi selvsagt ikke å tvinge igjennom en endring hvis den ikke har medhold fra forumbrukerne! Vi håper jo selvsagt å gjøre de nye skinnene så fristende å bruke at det ikke blir noen problemstilling :)

Lenke til kommentar

Facebook-integreringen er det IPB som står for. Vi har ikke lagt til noe ekstra utover det som er inkludert i nyeste versjon av IPB.

 

Personlig synes jeg det er bare fint, men det er godt mulig vi kan tone det ned litt om brukerne våre ikke skulle like det.

Lenke til kommentar

Det får vi se litt på ;) Grunnen til det er at vi ikke er keen på å ha så altfor mange skins å holde styr på. Når det er sagt så kommer vi selvsagt ikke å tvinge igjennom en endring hvis den ikke har medhold fra forumbrukerne! Vi håper jo selvsagt å gjøre de nye skinnene så fristende å bruke at det ikke blir noen problemstilling :)

Grunnen til at jeg lurer er at jeg er svært lite glad i forum med "menyen" øverst. Gamer.no 1280 og Innlegg.no 1280 er de to skinsa jeg er desidert best fornøyd med og jeg klarer ikke helt se hvordan et CleanCut skin skal kunne overbevise meg da jeg ikke liker selve grunnlaget det er bygget på (menyen øverst). Dere må for all del lage nye standard-skin, men det hadde vært kos om man fremdeles kunne valgt mer sidespesifikke skins - eller iallefall Gamer.no 1280 og Innlegg.no 1280 :whistle:

 

Og btw så virker ikke mobilskinnet lenger. Det nye skinnet som fulgte med i oppgraderingen var håpløst å bruke på telefonen og når jeg valgte mobilskin igjen (den gamle) får jeg ikke opp noe under vis nytt innhold.

Lenke til kommentar

Hvis man skriver en statusoppdatering vil den på forsiden bli erstattet med en gammel statusoppdatering, men på profilen og her inne: Clicky vil det vises korrek.

 

Det går forsåvidt ikke an å skrive å oppdatere statusen sin via hovedsiden. Du må gå inn på den linken jeg posta rett over eller inn på profilen din for å gjøre det.

 

Jeg bruker Clean Cut Gamer skin

 

 

Edit: Og enda en ting. I Clean Cut Gamer skin (vet ikke om det gjelder for alle skins) får jeg ikke lenger pop-up når jeg får en PM, selv om jeg har aktivert den funksjonen i kontrollpanelet.

 

Kontrollpanelet lider også av litt mye engelsk blandet med norsk.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen.

 

Dette er pga at ClenCut Gamer ikke er oppdatert slik at det ikke støtter alle de nye statusfunksjonene.

Vi holder for tiden på å lage nye skins til forumet som vil bli rullet ut ganske snart. Da vil dette fungere som det skal.

Lenke til kommentar

Jeg bruker CleanCut Gamer og når jeg trykker på Mine Innlegg er det noen innlegg som ikke vises. Bl.a Konsollkaféen.

Mine innlegg viser ikke alle trådene jeg svarer i.

Jeg kan ikke love at problemet har blitt helt fikset, men jeg har i alle fall ordnet slik at flere tråder skal bli funnet nå.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...