Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Hei hei, fant ut en ting om Gran Turismo 5, eller jeg fant en tråd hvor en annen hadde funnet dette ut. Jaguar XJ13 Chrome Line jeg klarte dette etter å ha prøvd på både Firefox, men fikk det til på Chrome, linken finnes i den tråden, men ellers så kan jeg linke. http://apps.facebook.com/takeittothetrack/ Du trenger en Facebook profil, så hvis det ikke er noe for deg så går det desverre ikke, hvis ikke noen er så snille å gi deg en kode da vel. Denne koden som du får på din egen profil inne på appen, du finner den sikkert hvis du følger tråden eller åpningsposten, men uansett må du sende "grudges" under My Locale, slik at de godtar uten videre, så må du gå på PSN Network og så Redeem Codes øverst til høyre på åpningssiden, og så taster du nøyaktig samme kode som du fikk fra Facebook appen, og vips så får du beskjed om å laste ned en Jaguar verdt 20 mill cr, gratis. Fungerte fint for meg, bare send spørsmål, hvis du trenger hjelp, ganske rotete post beklager, men det er verdt det. OBS: Fungerer bare på EU-Kontoer altså PS-kontoer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er som nevnt veldig fornøyd med spillet, men det er flere ting som irriterer meg grenseløst jo mer jeg har spilt, og jo mer jeg spiller. Nå har det blitt så ekstremt at jeg må ta pauser for ikke å kaste PS3-en til helvete ut av vinduet og knekke GT5 plata i småbiter.

 

Denne ekstreme følelsene og aggresjonen kom når jeg startet Nascar løpene. Siste brettet var ekstremt. Der må man drafte og kjøre taktisk osv... Men jeg, i motsetning til motstanderen, ser at det er biler der, og kjører utifra det. Hva skjer om du kjører litt til venstre for den ideelle kjørelinjen og bittelitt seinere enn motparten? Jo, da kommer en blind motstander og en hjernedød kunstig intelligens, og smæsjer i deg på siden/ræven din, som gjør at av magiske Polyphony'ske grunner så bremser bilen din automatisk, og den hjernedøde kunstige intelligensen i motparten forstår ikke at jeg er der, og at det enten er lurest å bremse før han kræsjer i meg, eller eventuelt bare svinge forbi meg.

 

Hvorfor er den kunstige intelligensen så utrolig dårlig i dette spillet? Bortimot 7-8 år gamle spill er bedre enn GT5 på dette punktet.

 

Enda den hjernedøde GT-5 motstanderen har en halv dag på å svinge til siden, eller bremse før han krasjer i meg, så finnes det ikke antydninger til at dette blir aktuelt.

Det er mulig jeg er bortskjemt etter å ha spilt F12010 en god del, der den kunstige intelligensen er ekstremt god og "logisk", eller så er dette så jævla dårlig at det seriøst er til å bli kvalm og til de grader frustrert over.

 

Kjenner du deg ikke igjen om jeg nevner den gangen du snurra rundt midt i veibanen, og SAMTLIGE dunker borti deg med maks fart, og fortsetter bare å kjøre beint frem, når det bare er å kjøre rundt/forbi? :p

 

Helt utrolig!

Lenke til kommentar

Hei folkens, sliter litt med og forstå hvordan man skal spille Gran Turismo 5. Det finnes mange løp som kun kan kjøres av spesefikke biler. For eksempel. Bilen må være Amerikansk og fra 70 tallet eller eldre. Men så har det seg jo slik at når du skal handle bil så har ikke en bilforhandler Alle bilmodeller og årganger (så vidt jeg fortsår) og bruktbilmarkedet er jo høyst un-predictable. Har det seg sånn at jeg må vente til bruktbilmarketed blir oppdatert med en ny batch med biler, evt hvor lang tid mellom hver gang går det når det kommer nye biler der?

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen i det du skriver svenheiming.

 

Holder på med b-spec og prøver meg på med Historic Racing Car Cup, har en lvl 24 bspec bob.

I nesten hver runde på monaco banen så klarer bob å kjøre rett inn i en chikane når han prøver å kjøre forbi en bil på strekningen før chikanen. Og alle bilene som kommer bak kjører rett inn i bilen til bob, prøver ikke å bremse eller unngå stakkars bob engang. Bob bruker deretter 20 år på å snu bilen og kjøre videre, og når han har klart det, har bob havnet på sisteplass. Har prøvd denne banen 20 ganger nå, og bob eller en annen ai gjør denne feilen i løpet av løpet hver gang.

 

Ganske utrolig at dette har kommet igjennom betatestingen til Polyphony Digital.

Endret av Spike
Lenke til kommentar

Hei folkens, sliter litt med og forstå hvordan man skal spille Gran Turismo 5. Det finnes mange løp som kun kan kjøres av spesefikke biler. For eksempel. Bilen må være Amerikansk og fra 70 tallet eller eldre. Men så har det seg jo slik at når du skal handle bil så har ikke en bilforhandler Alle bilmodeller og årganger (så vidt jeg fortsår) og bruktbilmarkedet er jo høyst un-predictable. Har det seg sånn at jeg må vente til bruktbilmarketed blir oppdatert med en ny batch med biler, evt hvor lang tid mellom hver gang går det når det kommer nye biler der?

Bruktmarkedet oppdateres med noen nye biler for hver gang du kjører et løp. Synes å huske det er seks biler per løp. Et alternativ er å ha andre med GT5 på vennelista og bytte biler med dem, da slipper man lete for å finne biler man kun trenger én gang.

Lenke til kommentar

Hei folkens, sliter litt med og forstå hvordan man skal spille Gran Turismo 5. Det finnes mange løp som kun kan kjøres av spesefikke biler. For eksempel. Bilen må være Amerikansk og fra 70 tallet eller eldre. Men så har det seg jo slik at når du skal handle bil så har ikke en bilforhandler Alle bilmodeller og årganger (så vidt jeg fortsår) og bruktbilmarkedet er jo høyst un-predictable. Har det seg sånn at jeg må vente til bruktbilmarketed blir oppdatert med en ny batch med biler, evt hvor lang tid mellom hver gang går det når det kommer nye biler der?

Bruktmarkedet oppdateres med noen nye biler for hver gang du kjører et løp. Synes å huske det er seks biler per løp. Et alternativ er å ha andre med GT5 på vennelista og bytte biler med dem, da slipper man lete for å finne biler man kun trenger én gang.

 

Har vært gjennom samme problemet. Har brukt flere dager på å få tak i en racing car for dette historical race cup greiene på expert, og hvis man skal kjøpe hos forhandler, så koster de 20 mill, og mine venner som har, tar ikke sjansen på å "uploade" bilen til andre, etter ekstremt ubehagelige opplevelser med uploaderen som failer helt random og uten grunn, og i så tilfelle, så forsvinner bilen man prøver å sende i løse luften. Det er kjipt om man har brukt mangfoldige millioner på den, og den bare fordufter når uploaderen til Polyphony random-failer.

Lenke til kommentar

Hei folkens, sliter litt med og forstå hvordan man skal spille Gran Turismo 5. Det finnes mange løp som kun kan kjøres av spesefikke biler. For eksempel. Bilen må være Amerikansk og fra 70 tallet eller eldre. Men så har det seg jo slik at når du skal handle bil så har ikke en bilforhandler Alle bilmodeller og årganger (så vidt jeg fortsår) og bruktbilmarkedet er jo høyst un-predictable. Har det seg sånn at jeg må vente til bruktbilmarketed blir oppdatert med en ny batch med biler, evt hvor lang tid mellom hver gang går det når det kommer nye biler der?

Bruktmarkedet oppdateres med noen nye biler for hver gang du kjører et løp. Synes å huske det er seks biler per løp. Et alternativ er å ha andre med GT5 på vennelista og bytte biler med dem, da slipper man lete for å finne biler man kun trenger én gang.

 

Har vært gjennom samme problemet. Har brukt flere dager på å få tak i en racing car for dette historical race cup greiene på expert, og hvis man skal kjøpe hos forhandler, så koster de 20 mill, og mine venner som har, tar ikke sjansen på å "uploade" bilen til andre, etter ekstremt ubehagelige opplevelser med uploaderen som failer helt random og uten grunn, og i så tilfelle, så forsvinner bilen man prøver å sende i løse luften. Det er kjipt om man har brukt mangfoldige millioner på den, og den bare fordufter når uploaderen til Polyphony random-failer.

 

Kan låne deg en 100% tuned 67 race car til det løpet, og har ei hatt noe problemer med å gi biler til folk, så fremst jeg gjør det igjennom Community istedenfor rett fra garasjen. Men bare å legge meg til om du vil låne bilen :)

 

Verdige er mitt PSN navn (noen slemminger har tatt både worthy og wor7hy)

 

EDIT: Er bare for andre å legge meg til også om dere føler for det, vennelista mi er ganske tom :/

Endret av worthy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vil bytte? Jeg har en Red Bull X2010 som er den raskeste bilen på spillet.

 

Kan også bytte disse:

Chaparral 2D Race Car ‘67

Ferrari 330 P4 Race Car ‘67

Lamborghini Miura P400 Bertone Prototype CN.0706 ‘67 (Pebble Beach Concours d’Elegance Polyhony Digital Trophy 2008)

Alle kostet 20 millioner.

 

Biler jeg vil ha:

Ford GT LM Spec II Test Car

Bentley Speed 8 Race Car ‘03

Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car ‘89

Pagani Zonda LM Race Car

Peugeot 905 Race Car ‘92

BMW McLaren F1 GTR Race Car ‘97

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Var på Elkjøp idag og prøvde 3D utgaven av spillet. Det var dårlige greier altså...så med en gang at grafikken ble kraftig nedjustert...vi snakker om en PS2 på en liten kur steroider her. Men selve 3D effekten var vel det som skuffet mest...

 

Så 3D på Gran Turismo var en geeedigen nedtur. :(

Lenke til kommentar

Var på Elkjøp idag og prøvde 3D utgaven av spillet. Det var dårlige greier altså...så med en gang at grafikken ble kraftig nedjustert...vi snakker om en PS2 på en liten kur steroider her. Men selve 3D effekten var vel det som skuffet mest...

 

Så 3D på Gran Turismo var en geeedigen nedtur. :(

 

Hvah? 3D utgaven? Det er én utgave, og det er GT5, som har 3D støtte. Spillet er det samme, bare med 3D.

 

Tror du roter litt :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...