Gå til innhold

– Overraskelsen er ikke Half-Life 2: Episode Three


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette det offisielle navnet på DLC'en som kommer til Left 4 Dead? Jeg tror ikke de benytter seg av E3 til å publisere en nyhet alle vet at kommer, særlig ikke når det er snakk om "kun" DLC.

 

The Crossing var et Source spill som kombinerte MP og SP realtime, og man kjempet mot hverandre. Så utrolig morsomt ut det de viste tidligere iallefall.

Lenke til kommentar

Kan det være de kommer med Counter-Strike 2?

 

Jeg tror nesten alle nye utgivelser og kunngjøringer fra Valve kommer til å bli fulgt med spørsmålet "Kult det her, men hvor er Half-Life?" med mindre det faktisk er Half-Life. Counter-Strike 2 hadde vært sweet, men jeg hadde fortsatt sagt "men hvor er half-life?" Jeg er enig med deg når det kommer til størrelsen på "overraskelsen" at de fleste (inkludert meg)antar det er noe stort.

 

Som jeg sa tidligere, det er Valve vi snakker om, og en kan aldri være for sikker når det kommer til dem.

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Er dette det offisielle navnet på DLC'en som kommer til Left 4 Dead? Jeg tror ikke de benytter seg av E3 til å publisere en nyhet alle vet at kommer, særlig ikke når det er snakk om "kun" DLC.

 

The Crossing var et Source spill som kombinerte MP og SP realtime, og man kjempet mot hverandre. Så utrolig morsomt ut det de viste tidligere iallefall.

 

Ah ok. Det har jeg faktisk aldri hørt om før.

 

EA på bildene :p?

 

EA er utgiveren til Valve.

 

Xbox 360-utgiveren for å spesifisere.

 

Som jeg sa i forrige artikkel; Det blir helt sikkert Half life the movie.

 

664013.jpeg

 

Joss Whedons Facebookprofil

 

Ikke kom å si at det ikke vekker mistanke!

 

Hmmm. Kan bli spennende. Fint funn!

 

Kan det være de kommer med Counter-Strike 2?

 

Jeg tror nesten alle nye utgivelser og kunngjøringer fra Valve kommer til å bli fulgt med spørsmålet "Kult det her, men hvor er Half-Life?" med mindre det faktisk er Half-Life. Counter-Strike 2 hadde vært sweet, men jeg hadde fortsatt sagt "men hvor er half-life?" Jeg er enig med deg når det kommer til størrelsen på "overraskelsen" at de fleste (inkludert meg)antar det er noe stort.

 

Som jeg sa tidligere, det er Valve vi snakker om, og en kan aldri være for sikker når det kommer til dem.

 

Det er klart, jeg kommer nok til også å bli med i hyle-/hurrakoret.

 

Kanskje de har tenkt å annonsere en ny grafikkmotor? Source begynner vel å dra på årene nå.

 

Ja, det gjør den, men det er også en av de mest fleksible motorene som finnes der ute, og de gjør stadig vekk forbedringer på den. Se på Counter-Strike Source og Team Fortress 2 - samme motor. Sourcemotoren er også en utrolig snill motor når det gjelder systemkrav, og det er noe Valve er veldig bevisste på.

Lenke til kommentar
Det finnes mange andre spill nå som overgår HL både i grafikk, innhold og spillbarhet.

Og det er nettopp derfor det er sannsynlig de vil annonsere EP3 med en helt ny motor. Utvikling av en ny motor vil fikse grafikken til et mer moderne nivå.

 

Dog - innhold og spillbarhet, sier du? For min egen del synes jeg fortsatt Half-life 2 er et av de mest spillbare spillene jeg vet om, samt at det har en utrolig god atmosfære. Hva du ser som så negativt er derfor et mysterie for meg.

Lenke til kommentar

Nå har de venta så lenge att jeg håper de kommer med noe skikkelig saftig snart, hvis ikke blir jeg grenseløst oppgitt. Har jo spilt hele HL serien flere ganger siden siste episoden kom ut men er likevel lenge siden jeg har spilt HL nå...

Lenke til kommentar

Jeg skrev nylig litt om dette i min blogg. Kopierer teksten inn her, da uten lenker til sakene jeg har plukket fra.

 

Noen av dere har kanskje fått med seg at Valve kansellerte visningen av Portal 2 i bytte med en overraskelse. Hvilken overraskelse kan det være? Spekulasjonene på nettet er mange, og i noen tilfeller oppdiktet.

 

Kort tid etter dette ble kjent var noen av kommentarene rundt det om Half Life 2: Episode 3, Left 4 Dead 3, Team Fortress 3, Counter Strike 2. Og dette er vel bare toppen av kransekaken. Episode 3 har vi ikke fått vite noen håndfast på snart 3 år. Hvor blir den av? Kan det være overraskelsen? Selv tviler jeg. De som nevner Left 4 Dead 3 spøker bare, mest for å le av reaksjonene som ville dukke opp. Slik som med Left 4 Dead 2. Et nytt Team Fortress er også veldig tvilsomt. Valve har holdt spillet godt inn til hjertet helt siden lansering og kommet med oppdateringer hele tiden. Så hva med et nytt Counter Strike? Muligheten er der selvsagt. Igjen tviler jeg litt siden Counter Strike Source fikk en ganske betydelig oppdatering for en tid tilbake.

 

En forsøk på et rykte om en filmatisering av Half Life ble også lagt ut på nettet. Da på Facebook. En falsk konto hevdet at Josh Whedon selv var i snakk med Valve om å lage en film. Dette ble raskt slått ned, heldigvis. Selv om jeg har drømt om en slik film i mange år.

 

Nå som dagene har gått begynner spekulasjonene å nå taket. Et veldig sterkt rykte hos VG247 kan fortelle oss at det muligens er snakk om Source 2. Altså en stor oppgradering til Valves spillmotor. At en ny Source-motor kommer tviler jeg på, siden Source er laget veldig fleksibel og har med det ingen spesiell revisjon. Men muligheten for at det er snakk om en kraftig oppgradering til grunnlaget som Source kom med i Half Life 2, er absolutt til stede.

 

Så hva er overraskelsen? Selv driver jeg å tenker på en ny pakke, ala Orange Box. Blant annet ser jeg gjerne for meg at den inneholder Black Mesa-modden som en gruppe holder på med - og har holdt på med i 5 år.

 

Denne pakken skulle da inneholde:

  • Half life 2: Episode 3
  • Black Mesa
  • Portal 2

Mitt andre forslag er kanskje en lengre film fra gjengen som gav oss Escape from City 17. Vi venter fremdeles på den andre delen. Grunnen til at den er sen er visstnok at de jobber med en lengre "feature film".

 

"The Purchase Brothers are working on a 'top secret' feature film, delaying the release of Part Two. It will be completed eventually."

 

Jeg velger å slutte å spekulere videre her, for du skjønner kanskje at ingen vet noe som helst. Morsom kan det så være, men vi vil alltid gå for langt og bli skuffet. Bare en uke til nå før vi har svaret. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...