Gå til innhold

PC spill på billigsalg - under 200 kroner


Anbefalte innlegg

Retningslinjer for tråden:

  • Alle innlegg uten tilbud rapporteres og vil bli slettet. Brukere som fortsetter å trosse de enkle reglene som er satt vil bli straffet deretter.
  • Ingen requests. Søk heller opp billigste pris selv, og post tilbudet i denne tråden.
  • Postene skal inneholde linker til konkrete tilbud. Ingen bruktmarkeder, "billige spill hos Elkjøp for tiden..." osv.
  • Begrens off-topic prat. Unødvendige og ikke-informative poster slettes.
  • Dersom du har spørsmål om tollbehandling og betaling av merverdiavgift ved kjøp fra utlandet, les her -og bruk denne tråden til å stille spørsmål.

 

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction £17.99

 

Age Of Conan: Rise Of The Godslayer £17.99

 

Runaway: Twist Of Fate £17.99 --> Eller velg denne Runaway : Trilogy £17.99

 

BioShock 2 £14.99

 

S.T.A.L.K.E.R.: Call Of Pripyat - Special Edition £17.99

 

Napoleon: Total War £12.99

 

Dragon Age: Origins £14.99

 

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight £12.99

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg ikke kommer med et tilbud, men vil bare si at jeg stemte lavere enn 250 kr. Egentlig synes jeg det burde vært "PC spill på billigsalg - under 200 kroner" fordi pc spill generelt er billigere, og de faller ofte veldig raskt i pris, gjerne til £17.99 og under på f.eks play.com. Av og til kan du også forhåndsbestille nye pc spill for £17.99

 

Det var min mening ivertfall, og samtidig vil jeg si godt initiativ til _LarZen_. Håper denne tråden holder seg i live slik som i konsoll delen og at det postes gode tilbud når folk ser det her. Veldig greit for oss som spiller mye på pc også :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...