Gå til innhold

Valve om Mac-planer (Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan tenke meg det er en enklere oppgave for utviklerne å optimalisere spillet for OSX, med tanke på at de vet nøyaktig hvilke komponenter de må støtte. - Dermed generelt god ytelse på svakere hardware?

 

Skal definitivt prøves ut!

 

Ikke for å være pessimistisk, men jeg tror nok dette kun ender opp med mindre testing for utviklerne. Sjeldent de legger mye arbeide i porting...

Lenke til kommentar

Sant, men det åpner samtidig opp Mac som en plattform for en skare av muligheter når en så stor tjeneste som Steam kommer til plattformen. Til nå har det vært veldig tungvint å selge spill til Mac da det nok ikke har vært veldig mange butikker som har sett noe nytte i å føre spillene. Nå som man derimot kan distribuere spillene direkte til forbrukerne tror jeg vi vil se at en del også vil utvikle for Mac. Samme om det bare er enkle spill. Jo mer jo bedre.

Lenke til kommentar

Torchlight vil komme til mac ivertfall

 

Among the initial titles available on Wednesday will be Runic Games' critically acclaimed Torchlight. "We're very excited to be bringing Torchlight to the Mac," said Max Schaefer, co-founder of Runic Games. "Having Steam for the Mac solves so many problems for us as a developer. We look forward to our future games coming out on the Mac as well."
Lenke til kommentar

Kult. Jeg har alltid hatt lyst til å prøve Torchlight, men jeg har ikke hatt noen PC å spille det på. Vel, jeg har jo en PC, men jeg kjøpte ikke Mac'en fordi PC'en funket så bra for å si det sånn.

 

Torchlight er et kult spill, har spilt det litt når jeg har tid og liker hvordan det er. Er nesten helt likt som Diablo serien. Savner Diablo 1 og 2, må kanskje starte de igjen nå :o :cry:

Lenke til kommentar

Kan tenke meg det er en enklere oppgave for utviklerne å optimalisere spillet for OSX, med tanke på at de vet nøyaktig hvilke komponenter de må støtte. - Dermed generelt god ytelse på svakere hardware?

 

Skal definitivt prøves ut!

 

Ikke overraskende så er bla driverene på OSX lite optimalisert for den slags bruk, benchmarks viser vesentlig dårligere ytelse og dårligere bildekvalitet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...