Gå til innhold

Hva vil du betale for disse spillene? (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får alltid lyst til å betale mest mulig når det er sånne opplegg, bare for å støtte at de gjør det slik. Men på grunn av økonomien akkurat nå falt det litt i fisk. Jeg holdt på å betale 300,- men endte opp på 50,- etter å ha vurdert pengebeholdningen fremover.

 

Skulle i utgangspunktet betale en sum med desimal ",", men fikk opp en warning at jeg burde kontrollere amerikansk vs europeisk tegnsetting. Hadde tatt seg ut å betale flere tusenlapper.

Endret av MoonTheLoon
Lenke til kommentar

Syns de kunne hatt en mulighet til å betale fler ganger, sånn bortsett fra å kjøpe flere kopier. Dette er akkurat det vi gamere trenger for å vise at man ikke trenger å hive på en stor prislapp for at vi skal betale det produktene er verdt, men jeg kan ikke avse mer enn 10 dollares denne uken. Kunne vært kjekt om jeg da kunne hostet inn et par dollar neste uke også. =)

Lenke til kommentar

Når jeg ser slike prosjekter skulle jeg ønske jeg satt med en god dose penger til overs. Slike ting bør virkelig støttes i mine øyne! Dessverre er jeg forholdsvis blakk, så det blir vel rundt hundrelappen for alt sammen. Nekter å kjøpe det for ingenting.

 

Hadde vært veldig spennende å se hva folk som klager over DRM'en til for eksempel Assassin's Creed 2 - og prisen på spill forøvrig - gir for en slik pakke!

 

 

 

Lenke til kommentar

"Trenger ingen konto for å betale via PayPal. Det kan gjøres direkte med kort."

 

Merkelig... Jeg måtte lage meg en konto nåpr jeg startet med paypal. Prøvde uten, men fikk bare beskjed om å logge meg inn.

Til venstre for innloggingsboksen hos PayPal: "Don't have a PayPal account? Use your credit card or bank account (where available). Continue." Burde virke den, men det er en stund siden sist jeg testet. Kan hende at verifiseringsrutinen er litt vanskelig å ha med å gjøre.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Ja, jeg får ikke engang opp paypal. Sitter fast i noe redirect script som fører meg videre til en lignende side fra uggabugga land. <_<

 

 

Edit: fikk det til. Begynner å bli lenge siden jeg bevegde meg på ukjente sider; da jeg var ung slapp vi å bli prakket på dårligere alternativer, med en lettere gjemt mulighet til å komme til den ekte siden.

Endret av fippmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...