Gå til innhold

Vi har 100 StarCraft II-betanøkler (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite problem...

Spillet ble gitt ut antageligvis samtidig i USA og Europa, men tidsforskjellene gjør at spillene ble gitt ut i forskjellige måneder. Ettersom spørsmålet ble stilt som følger:"Når kom originale StarCraft i salg?" så betyr det at to av svarene er korrekte og alle som svarer et av de to riktige alternativene får riktig helt frem til spørsmålet blir definert på en ny måte.

 

Btw så har jeg bursdag 4. mai så jeg satser på å være ekstra heldig.

Endret av Kealvis
Lenke til kommentar

"For å bli med i trekningen om en nøkkel må du ha en Battle.net-konto og svare korrekt på følgende spørsmål:"

 

 

Må denne konton være sån derre bete-opt ting? hehe. kanskje litt ubruklig formulering men det er det beste jeg klarte :p hehe

 

 

Btw.

Hvis noen vil se noen sykt kule runder i en SC2 turnering, søk på "HDH Invitational RO16" på youtube. Lønner seg og se de fra runde en til siste selv om det kan være litt slitsomt å finne og organisere alt, men det er verdt det. Satt å så på alt i helgen og hadde ståpels flere ganger :)

Endret av Hvalross
Lenke til kommentar

Ja takk. Selv om jeg har en mistanke om at min konto for vinnermuligheter her på forumet har blitt vel overtrukket dette året.

 

Sjansene dine er de samme gang for gang.

Karmamessig derimot kan det være du vil være litt uheldig i kjærlighet fremover ;)

Lenke til kommentar

Cudos til Gamer.no for dette!

Og ja, samme som nevnt over her, dette kunne jeg faktisk uten å måtte google. Bare håper det ikke blir diskusjon om hva datoen var her i NORGE ved release... xD

 

Men ja, krysser fingrene for denne her! Hadde ikke gjort meg no! Har jo venta i flere år på 2'ern uansett. Spess etter at StarCraft Ghost ble skrapa..

Endret av Mr_meph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...