Gå til innhold

Anmeldelse: Splinter Cell: Conviction (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte ikke så alt for mye tid selv, 20 timer kanskje? Hoved problemet der lå i at ingen av vennene mine hadde spillet, og det satt opp til lagarbeid :p

 

Forresten, singelplayer, vil du si det gikk veldig mye på "1 melee takedown, execute. Rinse and repeat" eller ble det mer variert? Tenker da spesielt på gadgets og stealth. Forresten, er det mulig å spare opp slike poeng eller maks 1?

Lenke til kommentar

Henrettelsesangrepet får du når du snikdreper en fyr, men du kan ikke samle på disse. Du har én mulighet, så må du nok en gang snikdrepe en for å få en ny.

 

Jeg synes ikke dette ble en repitisjonsoppgave, og det er slett ikke alltid det lønner seg å bruke henrettelsesangrep i det hele tatt. Det kan avsløre din posisjon for de andre fiendene.

Lenke til kommentar

Jeg burde ha lært innen nå, men med hver splinter cell håper jeg på at spillet kan bli fullført uten å drepe noen...

 

Husker i første spillet kom jeg fram til Grinko(end boss på mission 11 mener jeg å huske), uten og ha drept en eneste finde. Var virkelig som en skygge gjennom bretta.

 

Også kom det en encounter som man må skyte og drepe Grinko, ingen av gedgeta fungerer på han, du har ingen mulighet til å snike deg bak han(supersyn og superhørsel). Det idiotiske er at kampen ikke engang er utfordrende med skytevåpen, total idioti at han må drepes.

 

Siste oppdrag hadde jeg også sett at de hadde bukt mere tid på å lage en løsning for de som ikke ønsker å drepe.

 

Er litt synd at Agent 47 kan gjøre de fleste oppdrag med mindre dødsfall enn Sam.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilling på gamestop hvor han leverte inn to spill han fikk for.. 209kr tilsammen, sannsynliggis. Spillet er vel ute i overimorra, så du kan fortsatt skaffe deg det for "en krone!" der.

 

Elkjøp selger vel spillet for 400.

 

Uansett så kan jeg hente spillet snart, så jeg drøyer nok med å lese hele den anmeldelsen her ;P Veldig bra at det er coop igjen i alle fall.

 

edit: Litt morsomt å tenke på at forhåndsbestillingen min har ligget framme siden før jul :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Henrettelsesangrepet får du når du snikdreper en fyr, men du kan ikke samle på disse. Du har én mulighet, så må du nok en gang snikdrepe en for å få en ny.

 

Jeg synes ikke dette ble en repitisjonsoppgave, og det er slett ikke alltid det lønner seg å bruke henrettelsesangrep i det hele tatt. Det kan avsløre din posisjon for de andre fiendene.

 

Fantastisk, demoen var litt for mye "slå ned 1, skyt ned 2". Godt å høre, er det mange gadgets å leke seg med? Eller er dette i større grad byttet ut med bedre brett design å leke seg med? Fikk inntrykk av det siste i anmeldelsen :) Noe som i og for seg er helt greit, så lenge variasjonen er ivaretatt.

 

Syns det er greit at de forandret litt på formelen, samtidig som de holder seg til røttene. Får se når jeg får spillet i posten om det holder mål :)

Lenke til kommentar

Påtide det kommer noe "ekslusivt" til X360 igjen etter noe som virker som et år med spill tørke.

 

Forhåndsbestilte dette for lenge siden og etter å ha testet demoen viste jeg at dette blir bra, anmeldelsen får meg bare til å glede meg enda mer!

 

Torsdag kan ikke komme for nok! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...