Gå til innhold

Livet som snikskyter (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge den IGN-artikkelen er spillet delt opp i to moduser; en som rein snikskytter, mens den andre som tradisjonell soldat. Så det er ikke 100% snikskytter-bonanza, dessverre, men hvis de har gjort sakene sine blir jo også den tradisjonelle delen moro!

 

Håper de har skrudd opp realismen så det faktisk blir en utfordring å treffe. Vet ikke hvordan det er hvis du bommer, men hadde vært tøft om målet da hadde gått i dekning på en annen lokasjon så det hadde blitt enda vanskeligere å ta han ut!

 

Gleder meg til å prøve!

Lenke til kommentar

Bra! Kanskje alle retard sniperne på battlefield bc2 forsvinner.

 

 

Ikke noe fare for det. Akkurat slike oppgulp som det der, gjør det bare enda mer moro å snipe i BC2. Bare for at noen liker å snipe gjør dem ikke mer "retard" enn folk som spiller andre klasser. Spar oss for dette og hold deg til emnet!

Lenke til kommentar

Å sitte i skauen og få 10-20 kills i løpet av en runde mens du aldri er i nærheten av flagg/Mcom gjør deg ganske mye mer retard enn de som, y'know, faktisk bidrar til laget, selv om k/d-ratioen deres neppe er så superpwnzorleet som sniperguttas. Vipp ut en shotgun, kast motion mines, spreng ting med C4, ta flagg, og vær nyttig. Eller spill Sniper: Ghost Warrior.

Lenke til kommentar

Bra! Kanskje alle retard sniperne på battlefield bc2 forsvinner.

 

 

Ikke noe fare for det. Akkurat slike oppgulp som det der, gjør det bare enda mer moro å snipe i BC2. Bare for at noen liker å snipe gjør dem ikke mer "retard" enn folk som spiller andre klasser. Spar oss for dette og hold deg til emnet!

 

Jeg holdt meg til emnet ved å lovprise dette spillet i håp om at de tilbakestående "sniperne" i bc2 forsvinner for godt.

Og jeg har ikke noe i mot snipere som gjør jobben sin, bare så det er sagt.

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Å sitte i skauen og få 10-20 kills i løpet av en runde mens du aldri er i nærheten av flagg/Mcom gjør deg ganske mye mer retard enn de som, y'know, faktisk bidrar til laget, selv om k/d-ratioen deres neppe er så superpwnzorleet som sniperguttas. Vipp ut en shotgun, kast motion mines, spreng ting med C4, ta flagg, og vær nyttig. Eller spill Sniper: Ghost Warrior.

 

Spillet virker lovende til tross for den harry tittelen :)

 

Skjønner hva du mener Zealuu, men det er ofte effektivt å ha et samarbeid av flere klasser. Hvis det er en som sitter for seg selv og tar kills er det ikke bra, men hvis man har en sniper som effektivt forflytter seg og hjelper resten av laget.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener Zealuu, men det er ofte effektivt å ha et samarbeid av flere klasser. Hvis det er en som sitter for seg selv og tar kills er det ikke bra, men hvis man har en sniper som effektivt forflytter seg og hjelper resten av laget.

 

Med mindre du er flink nok til å holde deg i live til at du i første instans er et godt spawn point for squaden din, så vil du 90% av tiden bidra mer til laget i en hvilken som helst annen rolle enn sniper. Dette er selvsagt litt vanskelig å svelge for folk som tror de er kjempenyttige som snipere, men det er vanskelig å komme utenom at en snipers nytteverdi - f.eks. slik du beskriver den - stort sett forblir teoretisk.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk skal klage på at en sniper camper. En sniper skal da ikke løpe rundt

på kartet som en kylling heller da. Hva med at en sniper, steller seg oppå en bygning laget har

"captured" og feier ned folk som prøver å ta den tilbake. Selv fikk jeg tak i en "base" senest igår,

hvor det kom først 3 karer, tok de. Dermed kom det en tanks, som jeg sprengte med

Mortar "brillene" Men fikk jeg backup? nope... Jeg ser heller nytten i en god sniper, en enn

engineer, som dør lett ved å stelle seg ved siden av en tanks helt åpent

(mens han prøver å fikse den). =/

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Helt enig. Gjør det samme selv. F. eks på Panam canal. Kan ligge oppi skogen og forsvare baser lenge. Senest i går drepte jeg minst 10 stk + tok ut et par tanks som prøvde å ta en base (det som ligger rett foran skogen). Holdt basen på mitt lag i rundt 10 min + drepte 2 snipere på det andre laget. I tillegg til dette spottet jeg alt jeg kunne se av fiender som løp rundt, noe som også helt klart er en stor fordel for de andre på mitt lag. Derimot skjønner jeg at folk blir irritert om det ligger 4 stk Recon og sikter samme sted. DET er det for mye av.

Endret av And.rs
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk skal klage på at en sniper camper. En sniper skal da ikke løpe rundt

på kartet som en kylling heller da. Hva med at en sniper, steller seg oppå en bygning laget har

"captured" og feier ned folk som prøver å ta den tilbake. Selv fikk jeg tak i en "base" senest igår,

hvor det kom først 3 karer, tok de. Dermed kom det en tanks, som jeg sprengte med

Mortar "brillene" Men fikk jeg backup? nope... Jeg ser heller nytten i en god sniper, en enn

engineer, som dør lett ved å stelle seg ved siden av en tanks helt åpent

(mens han prøver å fikse den). =/

 

Akkurat Mortar Strike vs Engineer sine RPG's kan jeg personlig godta at er en god grunn for at man burde velge recon (litt merkelig at recon er bedre til å ta ut tanks en engineer, men så er det jo en god del ubalanse og andre merkelige tilfeller i dette spillet) men ellers så er grunnen til at jeg og mange andre hater recon at: 99,999% av alle snipere spiller på en sånn måte at de ikke hjelper laget sitt en dritt i havet. Ja, kanskje du klarer å ta ut noen folk, men det er faktisk noe som heter respawn i spillet, og derfor er det sinnsykt mye mer nyttig å ta over en base/sprenge/defende en enn å ligge og plukke ut enkelte fiender fra tid til annen.

 

Men for all del, hvis du er en av de som bruker mortar strike på en god måte, som driter i random folk men som tar ut fiender fordi det er til taktisk fordel for gutta i squaden din og du klarer å gjøre mer ved å spille recon enn ved å spille noen andre klasser - go for it, men jeg vil ikke tro på deg før jeg får se det.

Endret av Error
Lenke til kommentar

les ovenfor =P

Tro hva du/dere vil :rolleyes: Nettopp spillt 2-3 timer nå og kom på andre plass etter

ei runde pga jeg fikk masse poeng for å ta over baser/forsvare de, samt å sprenge de

irriterende tanksene med C4 B) Litt morro at du nevnte det med baser, siden jeg drev

nettopp med det :p MEN jeg skal ikke nekte for at jeg setter av ett par minutter

i rundene til å bare skyte folk, hvis jeg feks mangler litt poeng for å skaffe

neste våpen/tilbehør eller ny level. Da kjører jeg det litt trygt.

Men ellers syns jeg selv at jeg bidrar ganske bra. Forresten, jeg gjorde også litt

"spotting" uten å skyte de, siden det var folk på laget i nærheten av de. hehe

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...