Gå til innhold

Teaser: Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må inrømme at dette ser helt rått ut! Hvis de nå fokuserer hardt på gameplay, tror jeg dette kan bli det Crysis burde ha vært. :o

 

Og hvis man tenker over det, så er jo greia med Ghost Recon at teknologien skal like 10 - 15 år foran dagens, så konseptet er jo egentlig det samme som det har vært før. Om det blir bra derimot, det vil vel bare tiden vise :ph34r:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Awesome!

 

Rå teaser, syns ikke no serlig om det forige spille, men tror jeg blir nødt til å følge litt med på dette.

Syns BTW ikke det har noe å si om de gjør spillet mindre realistisk, syns ikke realisme er noe å trakte etter i spill uansett, det er totalt verdt det hviss spillet blir morsomere.

Endret av Latslask
Lenke til kommentar

Awesome!

 

Rå teaser, syns ikke no serlig om det forige spille, men tror jeg blir nødt til å følge litt med på dette.

Syns BTW ikke det har noe å si om de gjør spillet mindre realistisk, syns ikke realisme er noe å trakte etter i spill uansett, det er totalt verdt det hviss spillet blir morsomere.

 

Tingen med Tom clancy var at scenarioene han la frem som regel var plausible. Dette så bare ut som det dro alt for langt ut på vidda og slo opp leir der ute. Joda, det bygger på teknologi som er under utvikling, det føles uansett ikke som verken Ghost Recon eller Tom Clanc. Men kanskje det bare er meg. Ghost Recon har tross alt ikke føltes som Ghost recon siden det originale spillet+expansions..

 

For all del, videoen så awesome ut. Skulle bare ønske de turde prøve seg på ny IP istedet for å voldta etablerte.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ser ut til å bli et veldig bra spill :) Men med tanke på at det er mulig å cloake, vil jeg heller se på det som et spill i sjangeren "science fiction krigs-simulator" enn at det er slik vi vil krige om 10 - 15 år. Men uansett så gleder jeg meg til å spille det, skulle gjerne forhåndsbestillt det i dag om det var mulig.

Lenke til kommentar

(@MrLee)

Tingen med Tom clancy var at scenarioene han la frem som regel var plausible. Dette så bare ut som det dro alt for langt ut på vidda og slo opp leir der ute. Joda, det bygger på teknologi som er under utvikling, det føles uansett ikke som verken Ghost Recon eller Tom Clanc. Men kanskje det bare er meg. Ghost Recon har tross alt ikke føltes som Ghost recon siden det originale spillet+expansions..

 

For all del, videoen så awesome ut. Skulle bare ønske de turde prøve seg på ny IP istedet for å voldta etablerte.

Må innrøme at du har et poeng når det gjelder å satse på nye IPer istedet for å ødelegge de de alerede har for fans. Antar det er en eller annen markedsførings dust som har funnet ut at det er for risikabelt å satse på nye merkevarer. Poenget er at jeg syns ikke realisme og mulige senarioer gjorde det forige spillet til et bedre spill(slik som orginalen), det gjorde det kun iriterende vansklig,men kan henne det er bare meg. (Ikke "en engasjerende utfordring vanskelig", men "bind quick save og quick load til venstre og høyre musetast vanskelig".(Yea ZP!)) Nå må det bli sagt at de balangser på en tynn linje mellom Awesome og tåpelig her, syns etter refleksjon at de rakkettene mot slutten ble litt i meste laget.

Endret av Latslask
Lenke til kommentar

Det så litt rått ut men cloaking satte meg helt ut det blir litt for "sci fi", enten må det være store restriksjoner på det eller så det store sjanser for at det blir dårlig gameplaymasse noobs som løper rundt med cloaking :whistle:

 

VEl jeg vet jo at i teorien har jo forskere allerede funnet ut hvordan man kan gjøre ting usynlig, men i praksis er jo dette veldi maneg år til. (Handler om at man bruker nanorør til å frakte fotoner rundt personen som har på seg drakten, slik at ingen fotoner kan "sprette" tilbake igjen slik at øyet kan se personen)

 

Og er enig dette er ikke Ghost Recon det eneste det har til felles med det første spillet er at Utgiverne slang på navnet.

 

@patrick har du spilt det originale Ghost Recon det var slike spill de ennå skulle lagd noe som var troverdig ikke ennå flere slemme russere. Elsket at det første var i Afrika og faktisk hadde en rot i virkeligheten.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...