Gå til innhold

E3 2010!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser egentlig at ganske mange vil ha TES5! Men vil dere ha multiplayer funksjon eller ikke? Jeg personelig vil at Tes5 blir multiplayer coop..eller no i den duren, hadde vert awsome å explore den nye verden med en kompis eller 2! Får håpe det blir hvertfall noe tes5 i år på E3 :D

Lenke til kommentar

Ser egentlig at ganske mange vil ha TES5! Men vil dere ha multiplayer funksjon eller ikke? Jeg personelig vil at Tes5 blir multiplayer coop..eller no i den duren, hadde vert awsome å explore den nye verden med en kompis eller 2! Får håpe det blir hvertfall noe tes5 i år på E3 :D

 

Jeg personlig ser helst at TES holder seg single player for evig og alltid. =)

Lenke til kommentar

Ser egentlig at ganske mange vil ha TES5! Men vil dere ha multiplayer funksjon eller ikke? Jeg personelig vil at Tes5 blir multiplayer coop..eller no i den duren, hadde vert awsome å explore den nye verden med en kompis eller 2! Får håpe det blir hvertfall noe tes5 i år på E3 :D

 

Jeg personlig ser helst at TES holder seg single player for evig og alltid. =)

 

Enig med deg. For meg det noe ekstra mystisk og spennende når jeg er alene i en stor verden og utforsker. De må gjerne lage et eget MMO spill, for all del, bare TES V blir et rent singleplayer.

Lenke til kommentar

Nintendo 3DS - Kan bli en spennende maskin. Spesielt med tanke på at den trolig er på nivå med Gamecube. Alltid vært drømmen å starte opp Wind Waker på en håndholdt. Og i 3D ville jo vært helt fantastisk. Håper at de seriene som er dypt savnet denne generasjonen kommer dit. Tenker da på spesielt på Star Fox, Waverace og F-zero.

 

Half Life 2: Episode 3 - Nå har vi ventet for lenge på dette. På tide vi får se noe. Informasjonsbitene om Portal 2 var en liten trøst, men jeg vil vite mer om hva som skjer i serien. Valve bør vise det denne gang, kan ikke forstå noe annet.

 

Portal 2 - Som nevnt kommer Portal 2. Ser fram til å se hvordan Valve har utviklet spillet i forhold til originalen. Er litt spent på om det blir samarbeidsmuligheter.

 

Zelda Wii - Ble veldig skuffet over Spirit Track på Nintendo DS. Håper at Nintendo klarer det bedre denne gang. Ryktene og informasjonen om at det er noe helt nytt virker lovende. Absolutt en formel som må endres.

 

Crysis 2 - Har digget serien så langt. Selv om jeg er litt redd for at konsollene skal ødelegge serien, kan det virke som at PC faktisk blir prioritert i nevneverdig grad. Ser fram til Nanosuit 2.0 som lover flere egenskaper. Tøffere fiender blir også noe å se fram til. Samt flere typer våpen. De første var preget av et for dårlig arsenal. Warhead rettet noe på det. Crytek viser nok en gang muskler og det fryder øyet.

 

PS3 - Hater fremdeles grensesnittet til PS3. Håper sannelig de viser noe bedre enn patetiske 3.0. Man skulle tro barn designet det. Faktisk alt jeg ønsker fra Sony sin side. Om ikke vet jeg ikke hvor lenge jeg holder ut. Litt spent på å se Move. Bør blir noen spilldemonstrasjoner denne gang, ikke bare teknologidemoer.

 

Xbox 360 Slim - Om MS annonserer denne og den lover bra, skal jeg ikke se bort i fra at min lanseringsmaskin fra 2005 kan bli byttet ut. Savner HDMI på den så dette kan bli løsningen. Ellers har MS helt klart hatt den mest solide generasjonen totalt sett. Spent på hva de har i ermet framover.

 

 

Lenke til kommentar

Gears of War 3 tror og håper jeg blir avslørt. Det vil komme i løpet av 2011 og vil være det peneste Xbox-spillet vi blir vist i år. Det er ikke umulig at MS annonserer et kjøp av Epic.

 

Xbox 360 Slim blir annonsert med en ny, lavere pris bundlet med Natal og 100% kompatibel med alt av tidligere Xbox 360-utstyr. Microsoft fremmedgjør store deler av sin brukerbase hvis de proprietære portene til minnekort og harddisker uteblir.

 

Killzone 3 vil bygge på den samme motoren som Killzone 2 og vil inkludere coop. Vil ikke spekulere ytterligere, men tror og håper det skjer.

 

Har også troen på PGR5 og Far Cry 3 og håper vannvittig på en siste satsing på Rares Banjo-Kazooie franchise med enten remakes av de originale spillene i Nuts&Bolts motoren eller en helt ny, klassisk plattformer - som vil ha støtte for Natal.

Lenke til kommentar

Jeg håper på noen skikkelig store overraskelser. Det er bestandig de morsomste.

En VR-hjelm til natal som faktisk fungerer og er behagelig og dritkul.

 

Av mindre ting jeg ønsker meg:

Super Monkey Ball 1/2 til psn/live-arcade/wii-ware

remake av deus ex

noe nytt fra retro studios og like bra som det første metroid prime spillet

Lenke til kommentar

Oisann, Hitman 5! Det hadde jeg faktisk glemt... ja, jeg håper virkelig at vi får vite noe om det. Jeg vil også se mer info om 3DS.

Ellers enn det?

 

Half-Life 2: Episode 3. Jeg blir *veldig* sur hvis Valve kun viser frem Portal 2. Eller annonserer L4D3. Eller i det hele tatt snakker om noe annet Episode 3.

 

Håper også på litt snakkis om GTA, selvom det er veldig tvilsomt. Rockstar holder jo på med en rekke andre titler for øyeblikket. Jeg håper også på litt mer info om hva Nintendo har for det andre halvåret. Zelda!

Lenke til kommentar

TES:V så klart, men burde holdes single-player. mener å huske de starta et eget team for å jobbe med online-spill.

 

Har innmari lyst å se ett nytt Gamearts spill alá Grandia. Hadde blitt nydelig med grafikken vi har nå.

 

Litt Gears 3 hadde jeg ikke tatt noe skade av.

 

Men hadde de announcet Shenmue 3...hadde vært noe for fanboysa det^^

Lenke til kommentar

Morsomt å se at vi er så mange som venter på TES V. :D I tillegg til det håper jeg å få se noe til The Last Guardian, Zelda Wii og det nye Pokémonspillet (neste generasjon). Og litt mer info om 3DS og om hvilke spill som kommer til PS Move. I tillegg til mye annet jeg ikke kommer på i farten.

 

Men aller helst skulle jeg likt å være der selv da det vanligvis kommer mange overraskelser som man slett ikke forventet på forhånd. :)

 

Half Life 2: Episode 3 har jeg gitt opp å vente på, det får bare komme når det kommer om en 10-20 år. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Årets E3-messe ser ut til å bli fantastisk. Jeg gleder meg mest til:

Legend of Zelda Wii: Et nytt Zelda-spill til en hjemmekonsoll er alltid en stor begivenhet.

 

Project Natal: Gleder meg til MS viser frem lineupen deres slik at jeg endelig kan få gjort meg opp en mening om dingsen.

 

Tallet 3: Nintendo 3DS, Rock Band 3, Saint's Row 3 og Fable 3. Håper også at Gears of War 3 og HL2: Episode 3 dukker opp.

 

Håper på: Xbox 360 Slim, TESV og noe nytt fra Chair Entertainment.

Lenke til kommentar

Når Rider of Reason nevnte det, så ble nestegenerasjons Pokémon en selvfølge å glede seg til. Det er for tidlig med enda et på DS, men jeg skulle veldig gjerne sett et 3D-rpg med full kompabilitet med DS-spillene til Wii. God flerspiller, oppdaterte lyder(!) og tilsvarende dybde som i DS-spillene selvfølger. Spillene tilbyr enorme mengder dybde, tro det eller ei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...