Gå til innhold

Trailer: The Settlers 7: Paths to a Kingdom (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: kopibeskyttelsen til dette spillet er - som flere andre spill i det siste - helt hårreisende. Du kan glemme å kjøpe spille og ta det med på hytten. Et lite brudd i internett-tilkoblingen, og spillet lukkes umiddelbart. Snakk med lommeboken - ikke kjøp dette spillet!

Lenke til kommentar

Må si grafikken så helt nydelig ut. Men blir nok desverre inget kjøp pågrunn av ubisoft sin utrolig retarded kopibeskyttelse. Ubisoft lager for all del veldig gode spill, men jeg sier det igjen...fatter ikke hvilke retards som har sitti og tenkt frem denna idiotiske kopisperren dems...

Lenke til kommentar

Kan alltids kjøpe, og laste ned crack i etterkant for å unngå denne kopibeskyttelsen.

Gjør man det, sender man signal til både Ubisoft og andre utgivere om at slik DRM aksepteres.

 

Settlers 7 er et av spillene jeg har sett mest frem til i år, men jeg blir ikke å kjøpe det på grunn av kopibeskyttelsen som krever oppkobling til Internett.

 

Om man godkjenner dette kravet, hva blir det neste?

Lenke til kommentar

Dette er et type spill jeg gjerne kunne tatt med meg på hytta i påsken.

Takket være den elendige nye DRM'en kan jeg ikk det. :cry:

Ergo blir det intet kjøp fra meg, kjøper ikke spill som har håpløs DRM. :angry:

Hvordan skal produsentene lære noe hvis vi kjøper spillene dems uansett? :huh:

Synd og skamm at så mange bra spill skal bli ødelagt av DRM.

 

Tilbake til tema, grafikken er nydelig :D

Lenke til kommentar

Kan alltids kjøpe, og laste ned crack i etterkant for å unngå denne kopibeskyttelsen.

Gjør man det, sender man signal til både Ubisoft og andre utgivere om at slik DRM aksepteres.

 

Settlers 7 er et av spillene jeg har sett mest frem til i år, men jeg blir ikke å kjøpe det på grunn av kopibeskyttelsen som krever oppkobling til Internett.

 

Om man godkjenner dette kravet, hva blir det neste?

 

Godt poeng, og dette fører nok til at kopibeskyttelsen har ein motsatt effekt av det utgiveren trur eller håper. Kommer nok selv til å laste det ned, og blir nok ikkje den eineste her. Det var bare eit forslag til dei som insisterer på å kjøpe det, på tross av utgiveren sin ubrukelige og irriterende kopibeskyttelse.

Lenke til kommentar

Jeg liker å kjøpe mine spill og i følge kjerringa bruker jeg sikkert alt for mye penger på det også. Men, når jeg kjøper spill så forutsetter jeg at det virker og at jeg kan bruke det når, hvordan og hvorledes jeg selv vil.

UBI er nok på bærtur med sin nye kopibeskyttelse. Blir nesten som om Volvo skulle bestemme når og hvor du skulle få kjøre den nye volvoen du har kjøpt. Høl i huet.

 

Så i fare for å dra på meg noen sinte kommentarer her så vurderer jeg å kjøpe spillet, men samtidig laste ned en kopi som faktisk virker når jeg selv vil det. Ja,jeg vet det er galt og alt det der (lock me up and throw away the key), men jeg tror ikke jeg blir liggende søvnløs om jeg går for den løsningen. De eneste UBI skaper trøbbel for er jo de som lovlig kjøper spillet.

Lenke til kommentar

Sitter pent og venter til de slipper dette ut i nettbutikkene sine :D DRM har fått sin omgang juling, og de har jo prøvd å gjøre opp med det at du ikke trenger DVDen for å spille, og den jeg er mest skeptisk på: lagre spillene dine på sine serverer? det er mer en bjørnetjeneste imo.

 

Men grafikken ser kremfet ut og gameplayet har jeg fullstendig tro på :D

Lenke til kommentar

Er helt enig angående DRM-tullet, men er det fler enn meg som leste dette som "gameplayetvårt..? SE SÅ FIN GRAFIKK VI HAR!!!" ?

 

Dette er jo en video som skal demonstrere grafikkmotoren, finnes sikkert andre videoer som demonstrerer gameplay (og ut ifra demoen vil jeg si gameplayet har gjennomgått en STOR forbedring i forhold til de siste spillene i serien).

Endret av Galten
Lenke til kommentar

Kan noen plz fortelle meg litt mer om denna kopibeskyttelsen? Jeg har veldig lyst til å kjøpe spillet, men ble litt tvilsom nå.

DRM'n til dette spillet er den samme som i Assassins Creed 2, med samme utvikler, og den er veldig lite populær blant gamere. Basicly så må du alltid være koblet til nettet og ha kontakt med Ubisoft's servere. Det vil si at så lenge du har nett så går spillet helt fint. Men har du ikke nett så får du ikke spilt. Hvis du plutselig mister nettet så lukker spillet seg og du får ikke lagret.

Lenke til kommentar

Er den kopibeskyttelsen virkelig et stort problem?

 

Kanskje det bare er meg, men jeg har stort sett tilgang til internett uansett. Men jeg har heller ikke planer om å sitte på bussen å spille dette spilelt på en bærbar. Ubisofts servere har vel dessuten blitt mer stabile eller?

 

"Jeg nekter å kjøpe WoW fordi jeg må være koblet til internett"...

 

Selv har jeg dog ikke planer om å kjøpe spillet, blir vel å teste det på den "vanlige" måten.

Lenke til kommentar

Er den kopibeskyttelsen virkelig et stort problem?

 

 

Ja, for meg er det flere problem.

 

1. Jeg jobber offshore, og det er ikke trådløst internett der. Så jeg pleier å "preppe" min laptop før jeg reiser, med alt av patcher og spill jeg trenger. Nå kan jeg ikke gjøre det lenger.

 

2. Jeg har en hytte. Kan selvsagt kjøpe ICE eller lignende, men det blir for dumt at jeg må ut med flere 1000 i året for å kunne bruke et singel-player spill jeg har kjøpt.

 

3. På ferie i utlandet. Jada, du kan som regel finne en trådløs zone, men ikke alltid. Og ofte blir det dyrt.

 

Nå er dette spesifikt for meg. Det er godt mulig at du kun sitter på en plass og spiller hele tiden. Mange andre vil oppleve lignende problemer som jeg har, bare med andre rammer.

 

MMO-spill blir det bare dumt å dra inn her, det ser sikkert du også :-)De er kjøpt og designet for være online. Det at du dra de inn her, gjør bare at du ser mindre lur ut :-)

 

Men siden du syns dette er helt ok, da er det vel like bra at Windows, word og alle andre også tar dette i bruk....siden det ikke er noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...