Gå til innhold

Ny utsettelse for Sam Fisher (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å skaffe meg det til PC, om jeg kommer til å kjøpe det derimot vil tiden vise... Blir det som AC2 så tviler jeg på at jeg kommer til å bruke penger på det.

Fint å kunne unnskylde seg for å spare penger, er det ikke ;) ?

 

Har uansett en forhåndsbestilling på xbox versjonen, som ble satt før jul xP

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å skaffe meg det til PC, om jeg kommer til å kjøpe det derimot vil tiden vise... Blir det som AC2 så tviler jeg på at jeg kommer til å bruke penger på det.

Fint å kunne unnskylde seg for å spare penger, er det ikke ;) ?

 

Har uansett en forhåndsbestilling på xbox versjonen, som ble satt før jul xP

 

Haha :whistle:

Viser det seg at spillet faktisk kommer uten alle de der piratkopieringsbeskyttelsesgreiene som ikke funker, så er det fullt mulig at jeg punger ut for det :)

Lenke til kommentar

Desto bedre at jeg har forhåndsbestilt til Xbox :D

 

Demoen gjør meg bare maksimalt sugen på mer :)

 

Just to clarify; sniking og lusking slik som tidligere spill, men ingen begrensninger på hvem som får dø eller ei :D

 

Så lenge ikke dette gjør at du oppfordres til å løse situasjonene voldelig fremfor "profesjonellt" er det en bra ting.

 

 

Jeg kommer til å skaffe meg det til PC, om jeg kommer til å kjøpe det derimot vil tiden vise... Blir det som AC2 så tviler jeg på at jeg kommer til å bruke penger på det.

Fint å kunne unnskylde seg for å spare penger, er det ikke ;) ?

 

Har uansett en forhåndsbestilling på xbox versjonen, som ble satt før jul xP

 

Haha :whistle:

Viser det seg at spillet faktisk kommer uten alle de der piratkopieringsbeskyttelsesgreiene som ikke funker, så er det fullt mulig at jeg punger ut for det :)

 

Samme her. Elsker Splinter cell-serien, og har gledet meg til dette, selv med alle de andre gode slippene i det siste, så håper virkelig ikke Ubisoft driter på leggen her, da er blir det lett boikott!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...