Gå til innhold

Podcast: Tiårets beste spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moro! Raske servere dere sitter på (3.6mbps!) og interessant tema. Hører på den nå, og hittil virker det lovende. :)

 

Edit: først og fremst virker det som om stemmene går litt inn og ut i volum fra rundt et minutt og de neste ti-tyve sekundene.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Det er veldig varierende lydkvalitet, og litt mye snakk om Mass Effect i starten. "Balansen" i podcasten er på en måte litt skjev, når den har den lengden den har (god lengde, forøvrig) er det litt dumt at såpass med tid går med til å diskutere kun plasseringen av ett spill.

 

Men emnet er veldig interessant, spennende å høre deres tanker.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er veldig varierende lydkvalitet, og litt mye snakk om Mass Effect i starten. "Balansen" i podcasten er på en måte litt skjev, når den har den lengden den har (god lengde, forøvrig) er det litt dumt at såpass med tid går med til å diskutere kun plasseringen av ett spill.

 

Men emnet er veldig interessant, spennende å høre deres tanker.

 

Hør nå på hele saken, mann. Blir mye mer enn Mass Effect 2 som blir diskutert, og om man skulle fjase rundt med forskjellige spill hele tiden, så blir det mye rot.

 

Ellers likte jeg podcasten godt, enda bedre enn forrige gang, egentlig. La det ikke bli like lang tid til neste gang!

Lenke til kommentar

Morsomme temaer og bedre samspill i mellom deltagerene denne gangen, men jeg følte at brukerlisten ble rakket litt ned på. Virket rett og slett som en objektivt sett "dårligere" liste med bakgrunn i tonefall og ordlegging. Forståelig nok når 'dere' står for den andre listen, men det er vel mer smak og behag fra to vidt forskjellige grupper. :)

Lenke til kommentar

Hva var greia med den tekno lignende greia i starten? seriøst :p?

 

Ikke direkte dårlig lydkvalitet, men det faktumet at det er over telefon og varierende volum noen steder får det til å virke litt billigere.

 

Skal ikke være slem eller noe, men foreløpig syntes jeg at dere burde holde dere til de gode artikkelene dere lager :)

Lenke til kommentar

Morsomme temaer og bedre samspill i mellom deltagerene denne gangen, men jeg følte at brukerlisten ble rakket litt ned på. Virket rett og slett som en objektivt sett "dårligere" liste med bakgrunn i tonefall og ordlegging. Forståelig nok når 'dere' står for den andre listen, men det er vel mer smak og behag fra to vidt forskjellige grupper. :)

 

At deres liste var "feil" var selvfølgelig ment som en spøk fra min side :)

 

Angående lydkvalitet:

Min mikrofon stilte seg av en eller annen grunn opp og ned selv, men jeg skal se til å få fikset problemet i fremtiden.

Lenke til kommentar

Denne podcasten likte jeg veldig godt. Bortsett fra litt varierende lydnivå (spesielt når Marius Jentoftsen snakket) som var litt plagsomt så fant jeg ingenting å klage på.

 

Fikk virkelig følelsen av å sitt og høre på en samtale mellom dere tre og kjente meg igjen i mange av de tingene dere tok opp, noen var jeg enig i, andre ikke, men poenget er at jeg ble veldig engasjert i samtalen, var faktisk et par ganger jeg nesten ropte ut for å være med i diskusjonen før jeg innså at jeg faktisk ikke var tilstede under diskusjonen. :blush:

 

Må si jeg kjente meg spesielt godt igjen i det Kent William(?) sa om at han husket best spill fra da han var litt mer uerfaren i spillsammenheng. Er helt enig i det.

 

Uansett så er det veldig morsomt å høre fra dere på denne måten også. Fint med slike diskusjoner der deres meniger og synspunkter på ting kanskje kommer lettere frem enn i en artikkel. Dere får to tomler fra meg for denne podcasten, virkelig et stort steg i riktig retning fra forige gang. :thumbup:

 

Edit: Gledelig at vi får høre fra dere litt oftere fremover, og når Marius får fikset mikrofonen blir det nok alle tiders. Venter i spenning allerede.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Veldig god Podcast, har bare en ting å sette fingern på:

Det holder at en av dere runder av, virket så uprofesjonelt i slutten!

 

Men som sagt, knall podcast, kanskje gjøre formatet litt mer som GiantBombcast eller Invisible Walls, altså, en som er sjef for sånne ting som å runde av osv, og være rundt 4-5 stykker på panelet.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Jeg synes det er forfriskende å endelig ha en podcast på norsk.

Og særlig fra dere da jeg er fast leser av siden deres, siden der er en kvalitetsside.

 

likte praten deres og mens jeg ikke nødvendigvis er enig med alt så er det en fin prat.

 

Jeg vet at podcasten er i beta stadiget enda, men lyden kunne vært jevnt over bedre.

iTunes når dere får grep om alt? Da det ville vært digg å høre på når jeg er ute og farter.

Utenom det er det ikke så mye å utsette på det.

Jeg vil komme hit igjen for å høre.

 

Flott supplement til mine andre podcaster.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Ettersom den første podcasten kom 16. desember kan jeg ikke annet enn å spørre; kommer ikke disse gjevnlig? :cry: Hadde vært HERLIG med en f.eks. ukentlig podcast fra gamer.no! :D

Avstanden til den første podcasten skyldes at vi ønsket å bruke ekstra tid på å finne en bedre form, og forbedre oss mest mulig i forhold til de tilbakemeldingene vi fikk. Og så har det vært en del andre ting som har tatt vår tid.

 

Ambisjonen er i første omgang å lage et par podcaster i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...