Gå til innhold

PlayStation 2 er ti år (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker hvor fornøyd jeg var da jeg vant i et veddemål med stefar og han måte kjøpe en PS2 til meg. Makan til storkar som jeg var i ukene etter det har jeg aldri vært siden. Hadde allerede spilt en del på PS1 og var kjent med noen spill derifra, men det var ikke før jeg fikk PS2 og spill som Tekken, Future Cop LAPD, Metal Gear Solid og Gran Turismo 3 jeg virkelig gliste. Kongemaskin.

Lenke til kommentar

Husker vi fikk den med engang den kom til Norge, reiste rundt omkring på forskjellige butikker for å finne et sted de hadde en igjen. Kan ikke huske det første spillet jeg fikk med, men det første jeg kjøpte selv var Jak and daxter the precursor legacy og det er uten tvil det beste ps2 spillet som kom ut etter min mening. Sett bort ifra det har jeg kost meg med Metal gear solid, Final fantasy, Gran turismo, Ratchet & clank, Killzone osv osv. En helt fantastisk konsoll, å jeg har den fortsatt den dag idag. 10 år til!

Lenke til kommentar

Husker jeg kjøpte PS2 når bundlen med GT 3 A spec kom og er hos meg også den konsollen som har blitt mest brukt mye takket være det enorme spillbibloteket den har. Hadde kun 1 PS2 igjennom de årene jeg hadde maskinen og brukte den som en byttedeal hos davære EB Games for å få PS3 bundelen med Resistance og Motorstorm billigere.

 

Anyways, grattis med 10 års-dagen PS2

Lenke til kommentar

GRATULERER MED DAGEN PS2, dette er virkelig en maskin som har holdt koken og fortsatt holder den, jeg har denne maskinen enda og spiller av og til Need for Speed hot Pursuit 2 som etter min mening er det beste arcade racing spillet ever, men kjøpte denne konsolen med GT3 og jeg var solgt forever, har vell 50-60 spill om ikke mere til denne konsollen som fortsatt lever ett godt liv, og måtte den leve i mange år til, go go go playstation 2 :)

Lenke til kommentar

Fikk vel min i 2001 tror jeg og den brukes den dag i dag, kanskje ikke like god som xbox mht internett tilgang, nettspilling (Var ett helvete å få ps2 satt opp for slikt.) og diverse andre småting, men husk den har tjent som konsoll verdens stødige ryggrad og benchmark i åresvis før det endelig kom andre konsoller som slo den mht teknologi og den slags. T.o.m i dag lages det nye spill for den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...