Gå til innhold

Kratos blåste seg opp i Bergen (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

der var artikkelen ja, har ventet på den :D

 

var et sykt bra event og ga virkelig stemning og spille det i kinosal. garantert en opplevelse som kommer til å bli husket. dåkkar som skal der i trondheim og oslo har virkelig noe å se frem til.

 

gleder meg til eg får min t-sjorte<3

 

pluss at de postet intervju med meg, var jo lett liv når eg spillte da. men bare så det er sagt, Poseidon var maaaange ganger så stor som de før så eg var tilgitt for ikke å klare han, hadde tatt han på forsøk 2 altså....lover dåkkar. (søren skulle trengt på GoW 3 demoen altså) :p

 

uansett, håper virkelig det kommer flere sånne arangemang fra gamer, var kanon gøy :D

Lenke til kommentar

Syyykt sykt stor fan av de 2 første spillene og treffer meg så godt som et spill kan gjøre...

var veldig fornøyd med å være den som fikk drepe Poseidon selvom i de 10 minuttene jeg fikk spille gikk minst 5 av de til å se på filmsnuttene :p

 

gleder meg umenneskelig til spillet kommer ut og dere som skal på eventet i Trondheim og Oslo har mye å glede dere til selvom jeg tror dere i oslo sliter med tanke på at når ikke alle 100 fikk spille i løpet av 3 timer så sliter 250 stk enda mer :p nyt begynnelses scenene men prøv deretter å beveg dere ned mot de 4 spillstasjonene om dere er redd for å ikke få prøvd det...

 

som andre sier håper jeg på flere sånne eventer fra Gamer ;) tommelen opp

Lenke til kommentar

Jeg er glad for at jeg deltok i Bergen Kino for å ære God Of War 3 sammen med nye artige mennesker. 3 timer med kjekk, sosial underholdning var vellykket. Jeg tenker mange mennesker i Bergen hadde en utrolig opplevelse.

 

GOW 3 er spillenes Gud i mars og kanskje for hele 2010. Da jeg først så spillet trodde jeg det var blitt animert av Pixar eller et annet animasjonsstudio, men hele spillet er laget fra grunnen av og er det beste spillet jeg noen gang har opplevd.

 

Begivenheten var svært godt organisert.

 

Før jeg gikk inn benyttet jeg meg av gratis popcorn og drikke. Jeg møtte opp ved inngangen til kinosalen der jeg sa navnet mitt til crewet og presenterte vennen som var med meg. Hver mann i kinosalen ble trukket ut ved hjelp av tradisjonell loddtrekning. I gjennomsnitt fikk man spille i 10 minutter før nestemann lot seg friste av å vise skills fremfor resten av publikum.

 

Selv om mange ikke hadde spillt GOW 3, fikk man god veiledning i starten av spillet. Når det ble min tur å holde PS3-kontrollen, hadde jeg allerede tilegnet meg en god del av Kratos sine ferdigheter og talent ved å observere hva som dukket opp etterhvert på venstre side av lerretet. Derfor trenger man ikke spille demoen før man går inn i kinosalen. Det er egentlig enkelt å lære seg kommandoene i GOW 3 så lenge man er fokusert.

 

Etter 3 timer med lykkelig gaming, bestemte jeg meg for å forhåndskjøpe spillet hos Spaceworld og kanskje få en gratis T-shorte i samme slengen. Anbefaler absolutt alle som har en PS3 å kjøpe dette spillet. Man kan ikke gå glipp av det.

Lenke til kommentar

Var virkelig god stemning i Bergen. Møtte noen hyggelige folk, en med samme telefon og annen med samme dialekt som meg. Høhø

Dere i Oslo og Trondheim må for all del benytte dere av de fire stasjonene på gulvet. Tror jeg og kameraten min var de som brukte de mest, men what the heck, var ingen som klaget. :whistle:

Endret av Qbab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...