Gå til innhold

Spill storspillet God of War III på kino!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Varmet opp med er par gjennomkjøringer av demoen i går på lerretet hjemme. Meget solid, sett bort ifra at man kun kunne spille på easy. God of War SKAL være utfordrende. Kampsystemet hadde fått flere forbedringer enn jeg hadde regnet med. Gleder meg som en liten unge.

 

Snakkes klokken 5 på Magnus Barfot da folkens!

 

edit:

Må bare si at dette er et genialt initiativ av Gamer. Tons of kudos.

 

edit2: Jeg må ha den T-skjorten, men har allerede bestilt Ultimate på Elkjøp... Kan jeg kjøpe den kanskje?

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

nettopp komt fra eventen i bergen og må si det var utrolig AWESOME :D

 

eg forhåndsbestille og får t-sjorte også ble eg intervjuet av en fra gamer, håper det kommer på nettet her da.

 

noen som husker X 03 som slåss første kamp mot han vann gud tingen? (ikke hestene) det var i værtfall meg :D

Lenke til kommentar

Hvis det er som på Heavy Rain-eventet så blir det loddtrekning om å spille på kinolerretet, og 4 tv-skjermer som man kan spille 10 min på ved siden av lerretet. (Snakker da om på Ringen, vet ikke hvordan det er på de andre stedene)

 

 

Ah, takk for oppklaringen.

 

AltF4, har du noe imot å møte en Lakus? Synes det er litt rart å tusle rundt på sånt alene.

 

Ikke noe i veien for det! SKal dit med Vrengtpolvott, men jo flere vi er sammen også videre.

Lenke til kommentar

Fiser inn til Oslo etterpå for konsert, og forhåpentligvis kommer jeg meg opp til GoW i morgen. Ingen jeg kjenner skal, og ikke kjenner jeg noen fra gamer.no, men satser på at det går bra! Gleder meg. Har lasta ned demoen, men ikke fått testet så det blir helt nytt for meg! =D

Endret av Joe Nuts
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...