Gå til innhold

Ny PS3 eier, trenger spilltips


sp0ck

Anbefalte innlegg

Uncharted 1 og 2 MÅ du ha. :)

 

Nå har jo Heavy Rain også kommet så da er det også obligatorisk.

 

Liker du RPG? Da kan du jo teste Fallout 3 og Dragon Age: Origins. Sistnevnte har jeg brukt MYE tid på.

 

Infamous er et veldig underholdende spill. Første spillet jeg virkelig ble hekta på (på PS3), så det kan jeg anbefale.

Endret av Bare Are
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg eier ikke en PS3 selv, men jeg har siklet på mange spill, deriblant:

 

Uncharted 1+2

Heavy Rain

Ratchet & Clank. Tools of destruction heter det vel?

LittleBigPlanet

Demon's Souls

God of War III (når det kommer)

MSG4

InFamous (som du nevner)

Det nyeste Final Fantasy spillet som kommer er vel også supert hvis du liker JRPG.

 

Ellers kan jeg anbefale Brutal Legend og Dragon Age: Origins på det sterkeste!

 

Edit: Og hvis du liker bilspill/sportsspill så er det vel en haug av disse du kan sjekke ut.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Gidda ikke lese hele tråden og alle disse er kan allerede være nevnt, men jeg anbefaler hværtfall:

 

Assassins Creed 2

Darksiders

Bayonetta

God of War Collection + Gow3

Star Wars Force Unleashed

Tekken6 (Syns egentlig det er en skam å eie en sony konsoll uten å ha dette :p )

Infamous (ikke et spill jeg kommer til å minnes, men veldig godt gjennomført)

Batman : Arkham Asylum

 

Dette er stort sett nye titler, men det er rett og slett fordi langtidsminnet mitt er ute av funksjon i denne overtrøtte nattetime. Enjoy!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Soul calibur 4,da jeg synes dette er det beste slossespillet,har prøvd alle som er tilgjengelig,tekken 6,mortal combat vs cd,SF4 og soulcaibur 4.

 

Ninja gaiden sigma 1 er vel spill som er verdt og spille,serien er eksklusivt til ps3 og hvis du liker en utfordring så test ut NG1 først,det er vanskelig som fy.

 

bayonetta er bra spill også som er nevn

 

 

 

 

 

final fantasy 13 er konge, hvis du liker final fantasy

GOW3 er nevnt så.

Lenke til kommentar

Anbefaler klart Killzone 2 fremfor Resistance 2! Etter min mening er Resistance 2 et spill som har fått alt for mye uforkjent kritikk, akkurat som anmelderne hadde innstilt seg på en god karakter på grunn av den hypen og forventningene spillet hadde fått fra før av. Altså, min egen mening.. :rolleyes:

 

Killzone 2 kommer du mye lengre med!

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dersom du liker RPGs, utfordringer, og har mye tolmodighet, vil jeg absolutt anbefale Demon´s souls. Det er et fantastisk gjennomført spill med en genial multiplayer opplevelse. Det tar litt tid å komme inn i spillet, men dersom man virkelig gir det en sjanse vil man få utrolig mange timer med underholdning. Eneste ulempen er at man må importere det fra USA eller Canada, siden det ikke er utgitt i Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...