Gå til innhold

Nyhetsåret 2009 (del 2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Activision (ønsker ikke å uttale meg om Blizzard eller deres produkter, har ingen erfaring med dem) fikk uendelig mange minusstreker i mine bøker i løpet av 2009, og jeg gleder meg til å se det gå bedre med både Ubisoft og EA av de andre større, vestlige utgiverhusene. Ikke bare hadde jeg glemt at TrackMania 2 kommer, men når Nadeo er kjøpt opp av Ubisoft ser jeg en TM-lansering for PS3 og Xbox 360 i det fjerne. Veldig kjedelig med alle studioene som har blitt stengt og jobbene som har gått tapt, og særlig det faktum at internett klikket i vinkel når UC2 karakteren ble gitt. Likte måten dere oppsummerte det på her. Gleder meg til å se og høre mer om OnLive, som sammen med Natal veldig fort kan være den største nyvinningen innenfor spillmediet som ble avslørt ifjor.

Lenke til kommentar

I det tilfellet hadde det nok vært en god idé av Vivendi m/Blizzard å ikke kjøpe opp Activision og så bytte navn. :-)

 

Så lenge selskapet heter Activision Blizzard, så er det Activision Blizzard det skal omtales som.

 

Edit: Det var selvsagt Vivendi m/Blizzard som kjøpte Activision, ikke motsatt.

Står Activision, og bare Activision på spillene de gir ut. Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...