Gå til innhold

Intervju: The Lord of the Rings Online: Siege of Mirkwood (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOTRO var mitt første online spill og jeg har fortsatt mange gode minner derifra, men det er vel ikke til å skyve under en stol at dette ikke gikk helt som planlagt.

 

Selv om turbine er flike til å levere ut oppdateringer savnet jeg fort at oppdateringene hele tiden la seg på siden av historien og ikke fulgte den (Ideen var hvis jeg ikke husker feil at Two Towers delen skulle ha kommet for en stund siden).

 

Håper likevell de de klarer å kapre noen nye kunder med denne oppdateringen.

Lenke til kommentar

He he, tråkker fansen på tærne her ser jeg.

 

Ja, jeg har sett filmene og lest bøkene og ser strengt tatt ikke noe negativt med det. Jeg hang også med frem til lv 50 og spilte det meste av MoM, så jeg har litt erfaring fra spillet også.

 

To Tårn var en feil måte å si det på. Likevel var intensjonen med spillet ved lansering at man skulle følge historien fra bøkene samtidig som flere parallelle historier ble fortalt. Dette fungerte veldig bra i starten, men etter hvert syntes jeg og ganske så mange med meg at fokuset ble for mye på de parallelle historiene. Kampen om ringen er fortsatt det mest sentrale i spillet - som det var i bøkene og jeg hadde forventet at man skulle ha beveget seg noe lenger i historien etter 2 1/2 år på markedet.

 

Meg om det, som jeg sa over unner jeg Turbine gjengen alt godt og håper at de får flere kunder med denne utvidelses pakken.

Lenke til kommentar

Problemet er jo at Rohan er neste steg, og for å få til det må de få til mounted combat på et eller annet vis. De har nå introdusert hester som skill, og ikke som en ting, slik at det nok er første steg på veien mot det som kommer til å bli Rohan. Skirmishes er også et steg på veien mot å kanskje kunne klare å få noe som slaget om Helms Deep til å fungere.

 

Rohan vil kreve flere fundamentale endringer i spillmotoren, så ikke rart det tar tid. Derfor vi får Mirkwood nå antageligvis. Er jo første gang de tar en liten omvei i forhold til hovedhistorien.

Lenke til kommentar

Problemet er jo at Rohan er neste steg, og for å få til det må de få til mounted combat på et eller annet vis. De har nå introdusert hester som skill, og ikke som en ting, slik at det nok er første steg på veien mot det som kommer til å bli Rohan. Skirmishes er også et steg på veien mot å kanskje kunne klare å få noe som slaget om Helms Deep til å fungere.

 

Rohan vil kreve flere fundamentale endringer i spillmotoren, så ikke rart det tar tid. Derfor vi får Mirkwood nå antageligvis. Er jo første gang de tar en liten omvei i forhold til hovedhistorien.

 

Hester er nå skill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...