Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 13:09 Skrevet lørdag kl 13:09 Sviskepott er nede på havnen, og vi sier at nå er maten servert.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet søndag kl 01:13 Skrevet søndag kl 01:13 Cia er nede på havna og lunsjer i alle retninger. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 03:14 Skrevet søndag kl 03:14 N-4K0 er nede på havnen og vi kan fortelle at vi er Lunsjgutten og Lunsjjenten.😉😉
N-4K0 Skrevet søndag kl 21:31 Skrevet søndag kl 21:31 Cia er nede på havna og reklamerer for sitt nye konsept, Havnelunsj. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:37 Skrevet søndag kl 23:37 N-4K0 er nede på havnen og vi lurer på om du vil ha litt havnecafenattmat.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden C&C danser Macarena bak disken nede på havna og serverer ertesuppe eller bakt potet til dem som vil ha. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og vi lager akkurat den lunsjen du ønsker i dag.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Nede på havna finner jeg C&C som nøder meg og da ber jeg om mat som er stekt ala lastebilsjafførfrokost/lønsj hvor alt er stekt! Går det an? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Sviskepott er nede på havnen og vi forteller at det går an.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Nå er jeg mett her nede på havna hos C&C og skal ikke ha mere met i kveld. Tusen takk for nydelig mat dere to. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og vi er glade for at kveldsmaten vi lagde smakte.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden C&C er mine favorittkokker her nede på havna og ingenting kan endre på det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og det varmer hjertene våre å høre at vi blir satt pris på.♥️♥️
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Cia er nede på havna og blir satt pris på, men ikke bokstavelig talt, da ingen ville hatt råd til dem 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden N-4K0 er nede på havnen og vi sier akkurat det samme om deg vår gode forumkompis.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå