Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 13:09 Skrevet lørdag kl 13:09 Sviskepott er nede på havnen, og vi sier at nå er maten servert.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet søndag kl 01:13 Skrevet søndag kl 01:13 Cia er nede på havna og lunsjer i alle retninger. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 03:14 Skrevet søndag kl 03:14 N-4K0 er nede på havnen og vi kan fortelle at vi er Lunsjgutten og Lunsjjenten.😉😉
N-4K0 Skrevet søndag kl 21:31 Skrevet søndag kl 21:31 Cia er nede på havna og reklamerer for sitt nye konsept, Havnelunsj. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:37 Skrevet søndag kl 23:37 N-4K0 er nede på havnen og vi lurer på om du vil ha litt havnecafenattmat.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden C&C danser Macarena bak disken nede på havna og serverer ertesuppe eller bakt potet til dem som vil ha. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og vi lager akkurat den lunsjen du ønsker i dag.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Nede på havna finner jeg C&C som nøder meg og da ber jeg om mat som er stekt ala lastebilsjafførfrokost/lønsj hvor alt er stekt! Går det an? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Sviskepott er nede på havnen og vi forteller at det går an.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Nå er jeg mett her nede på havna hos C&C og skal ikke ha mere met i kveld. Tusen takk for nydelig mat dere to. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og vi er glade for at kveldsmaten vi lagde smakte.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden C&C er mine favorittkokker her nede på havna og ingenting kan endre på det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og det varmer hjertene våre å høre at vi blir satt pris på.♥️♥️
N-4K0 Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Cia er nede på havna og blir satt pris på, men ikke bokstavelig talt, da ingen ville hatt råd til dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå