75192 Skrevet tirsdag kl 14:19 Skrevet tirsdag kl 14:19 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Sviskepott er nede på havnen og vi er glade for å høre at speileggbrødskivene falt i smak.🥰🥰 ønsker noe fra sørøst asia se spoiler nå Spoiler Prosessen som ble til sushi stammer fra Sørøst-Asia, men sushi slik vi kjenner det i dag ble oppfunnet i Tokyo, Japan. Hanaya Yohei er kreditert som oppfinneren av sushi. Han oppfant edomae-metoden, fordi den tradisjonelle metoden (Narezushi) tok for lang tid. Edomae-metoden førte til dagens nigiri-sushi. Endret tirsdag kl 14:20 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:37 Skrevet tirsdag kl 17:37 MR SPEED er nede på havnen og vi forstår at du vil ha sushi nå.🍣🍣😋😋
75192 Skrevet onsdag kl 15:46 Skrevet onsdag kl 15:46 MR SPEED roper ned på havna ønsker nå torsk kokt torsk 😆 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:06 Skrevet onsdag kl 18:06 MR SPEED er nede på havnen og det skal vi fikse.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:55 Skrevet onsdag kl 18:55 MR SPEED er nede på havnen og vi lager det du har lyst på.🥰🥰
N-4K0 Skrevet torsdag kl 00:22 Skrevet torsdag kl 00:22 Cia er nede på havna og, hmm... jeg skulle gjerne hatt verdens beste fish n chips 😋 1 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 02:48 Skrevet torsdag kl 02:48 Siden N-4 allerede er her nede på havna og bestiller verdens beste fisk og kjips, stiller jeg meg i kø på det og ser frem til å spise, for jeg er nattsulten. 1
N-4K0 Skrevet torsdag kl 02:57 Skrevet torsdag kl 02:57 Pott er nede på havna og vil også gjerne ha fishenships 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 03:16 Skrevet torsdag kl 03:16 (endret) N-4K0 og Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi servere Fish and Chips her i kveld.😋😋 Endret torsdag kl 03:17 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 13:28 Skrevet torsdag kl 13:28 MR SPEED er nede på havnen, og vi ser at du kommer med musikk her.🥰🥰
75192 Skrevet torsdag kl 22:13 Skrevet torsdag kl 22:13 N-4K0 skrev (17 minutter siden): Cia er nede på havna og rocker løs! Ned på havna 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:24 Skrevet torsdag kl 23:24 75192 er nede på havnen, og vi ønsker deg en fin og god natt.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Cia er nede på havna som natteks voktere rockere! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden N-4K0 er nede på havnen, og vi kommer kanskje til å ta en pause fra denne og flere andre tråder, fordi vi har fått kjeft på PM for å spamme flere tråder her på forumet.
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Cia er nede på havna og jeg syns ærlig talt selv det kan ta litt av med postingen nå og da, men dette er tross alt off-topic-delen av forumet, hvor innlegg ikke teller på brukerstatistikken og hele seksjonen er for moro. Ingen av oss spammer utenfor Lekeplassen, så jeg ser ikke helt det store problemet. Liker man det ikke, vel, gjør som jeg gjør når jeg iblant syns det blir litt for mye - ta en pause, post i bare de mest interessante trådene eller ignorer hele Lekeplassen. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden N-4K0 er nede på havnen, og vi er litt enige med deg der.
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nede på havna finner jeg C&C som er litt betuttet, men muligens har de bestemt seg for noe? 😕 Fisker opp to wienerpølser i brød, men har ketchup, sennep og rekesalat rett i brødet og pølsene oppå der, så strør jeg med litt sprøstekt løk og gumler fornøyd på varm og god lørdagslønsj-mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå