Gå til innhold

Her nede på havna ( LEK )

JoanTheMan

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Sviskepott er nede på havnen og vi er glade for å høre at speileggbrødskivene falt i smak.🥰🥰

ønsker noe fra sørøst asia 

se spoiler nå 

Spoiler

Prosessen som ble til sushi stammer fra Sørøst-Asia, men sushi slik vi kjenner det i dag ble oppfunnet i Tokyo, Japan. Hanaya Yohei er kreditert som oppfinneren av sushi. Han oppfant edomae-metoden, fordi den tradisjonelle metoden (Narezushi) tok for lang tid. Edomae-metoden førte til dagens nigiri-sushi.

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden N-4 allerede er her nede på havna og bestiller verdens beste fisk og kjips, stiller jeg meg i kø på det
og ser frem til å spise, for jeg er nattsulten. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Cia er nede på havna og jeg syns ærlig talt selv det kan ta litt av med postingen nå og da, men dette er tross alt off-topic-delen av forumet, hvor innlegg ikke teller på brukerstatistikken og hele seksjonen er for moro.

Ingen av oss spammer utenfor Lekeplassen, så jeg ser ikke helt det store problemet. Liker man det ikke, vel, gjør som jeg gjør når jeg iblant syns det blir litt for mye - ta en pause, post i bare de mest interessante trådene eller ignorer hele Lekeplassen.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Nede på havna finner jeg C&C som er litt betuttet, men muligens har de bestemt seg for noe? 😕 
Fisker opp to wienerpølser i brød, men har ketchup, sennep og rekesalat rett i brødet og pølsene oppå der, 
så strør jeg med litt sprøstekt løk og gumler fornøyd på varm og god lørdagslønsj-mat. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...