Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei omp9, jeg kommer rett inn.

 

Kjøpte GTA 4 packen (75%), S.T.A.L.K.E.R (83%) og Hitman packen (75%). Bare synd at Hitman 2: Silent assasin ikke fungerte.

 

I alt betalte jeg 21.23 Euro som i dagens kurs betyr 165.2 kr. Ikke et dårlig kjøp for fem spill og to ekspansjoner til GTA 4.

Lenke til kommentar

Får ikke Hitman 2 til å funke jeg heller. Så vidt jeg husker oppførte retailutgaven seg på samme måte både på XP og Vista etter hvert.

 

Blood Money og Codename 47 har jeg retail alt. Blood Money er uansett det klart beste i serien, og Contracts (3) lar deg spille revampede versjoner av de mest interessente oppdragene fra Codename 47, så, tja. Om du vil slå til på Hitman-tilbudet, kjøp bare Blood Money, ikke pakken (eller noen av de andre separat). Hvorfor Steam ikke selger Contracts husker jeg ikke akkurat nå, men jeg mistenker at det har noe med en eller annen sang eller noe som ble brukt i spillet uten tillatelse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nytt spill er ute på Steam Store som også er på salg første uka:

 

Breach koster nå 11,99 euros...vanlig pris blir 14,99 euros.

 

Info om spillet:

 

Introducing the first military shooter with enough destruction to change the very nature of multiplayer combat.

 

Breach is a first-person multiplayer shooter in which you can crash ceilings on opponents, create murder holes, disintegrate cover, punch holes through floors, blow out walls, collapse entire buildings, and so much more.

 

While most first-person shooters don't include any kind of cover system, Breach mixes its unique Active Cover system, which lets you attach instantly to cover, pop in and out of cover, blind fire, and more, with an environment in which virtually anything that can be used for cover can also be destroyed.

 

Break free from environments that stay the same every time you play. Breach arms you with dozens of real military tactics that are not possible in any other game.

Endret av Memoen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Pakken er på tilbud hele uken, med titler fra pakken som daglige spesialtilbud. Hvis du bare vil ha enkelte titler i pakken så ville jeg bare sjekket tilbake hver dag (oppdaterer seg rundt 1900 vår tid) og så kjøpt hele pakken på søndag/mandag før 1900 hvis du ikke har fått tak i det du vil ha.

Lenke til kommentar

noen som har et tips angående lara croft som er på tilbud i dag, har hørt guardians of light er veldig bra i coop, noen andre som dere anbefaler?

 

Spilla gjennom mesteparten av Guardians of Light sammen med broren min og det var veldig morsomt, virker ikke like bra i SP tho. Men anbefaler det dersom du har noen å spille sammen med.

 

Leste spørsmålet helt feil der, haha, hakke noen andre anbefalinger å komme med desverre. Ikke helt på nett her.

Endret av Theo
Lenke til kommentar

På salg nå:

 

  • Agricultural Simulator 2011: Extended Edition -10% - 17.99€ (ca. 139 kr.)
  • Command & Conquer: Red Alert 3 -75% - 4.99€ (ca. 39 kr.)
  • Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising -75% - 2.49€ (ca. 19 kr.)
  • Command & Conquer 3: Kane's Wrath -75% - 4.99€ (ca. 39 kr.)
  • Command & Conquer 3: Tiberium Wars -75% - 4.99€ (ca. 39 kr.)
  • Command & Conquer 4: Tiberian Twilight -75% - 12.49€ (ca. 97 kr.)
  • CreaVures -10% - 8.99€ (ca. 70 kr.)
  • Cricket Revolution -50% - 3.99€ (ca. 31 kr.)
  • Painkiller: Redemption -10% - 4.49€ (ca. 35 kr.)
  • Portal 2 -10% - 34.19€ (ca. 265 kr.)
  • ProtoGalaxy -50% - 4.49€ (ca. 35 kr.)
  • Railworks 2 + Falmouth Branch Pack -50% - 28.99€ (ca. 224 kr.)
  • Spellforce Platinum -50% - 4.99€ (ca. 39 kr.)
  • Spellforce 2: Gold Edition -50% - 9.99€ (ca. 77 kr.)
  • The Witcher 2: Assassins of Kings Digital Premium Edition -10% - 44.99€ (ca. 348 kr.)

Endret av Volundr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...