Gå til innhold

Voice Acting i Spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gjør en utrolig god jobb i Two Worlds alle sammen ivertfall :p Neida, men er enig med Oblivion. Der er det skyhøy kvalitet fra alle, problemet som alle nevner er heller at det er for få. Men helt ærlig så var det ikke så veldig mange flere i Fallout 3 heller, og jeg har aldri sett noen klage på det der. Vil også nevne Gothic 3 som jeg mener har gode voice actors. Dominic Armato gjør en fantastisk jobb som Guybrush Threepwood, mange av situasjonene som oppstår blir enda mer komisk pga stemmen hans. Og Rolf Saxon gjør også en helt fantastisk jobb som George Stobbart. Får så nostalgi-følelse hver gang jeg hører den stemmen og tenker tilbake på den tiden jeg spillte det første gang for mange mange år siden :love:

We are the same you and I! Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Vent, du er ikke meg er du? :o

 

Når det gjelder Voice acting så er adventuresjangeren den ubestridte kongen. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

De gjør en utrolig god jobb i Two Worlds alle sammen ivertfall :p Neida, men er enig med Oblivion. Der er det skyhøy kvalitet fra alle, problemet som alle nevner er heller at det er for få. Men helt ærlig så var det ikke så veldig mange flere i Fallout 3 heller, og jeg har aldri sett noen klage på det der. Vil også nevne Gothic 3 som jeg mener har gode voice actors. Dominic Armato gjør en fantastisk jobb som Guybrush Threepwood, mange av situasjonene som oppstår blir enda mer komisk pga stemmen hans. Og Rolf Saxon gjør også en helt fantastisk jobb som George Stobbart. Får så nostalgi-følelse hver gang jeg hører den stemmen og tenker tilbake på den tiden jeg spillte det første gang for mange mange år siden :love:

We are the same you and I! Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Vent, du er ikke meg er du? :o

 

Når det gjelder Voice acting så er adventuresjangeren den ubestridte kongen. :)

 

Hehe, har merket at vi liker mange av de samme spillene :) Og er enig i at adventuresjangeren har mye bra, men der føles det også mye mer viktig på en måte. Som jeg sa så kan situasjoner bli enda mer komisk med den rette stemmen. Og det er så veldig mye lettere å "bli glad i" karakteren du spiller når han/hun som har stemmen lever seg inn i det og gjør en kjempejobb, slik som Dominic Armato og Rolf Saxon. Mens i f.eks FPS-spill føler jeg er det ikke er så nøye om stemmene ikke er så gode. Der er det mer gameplayet og til dels grafikken som står i fokus. Må og bare nevne i Broken Sword, det som setter prikken over ien der er den "musikkken" som kommer frem når du gjør noe riktig. Er ingen andre adventurespill som gjør det.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må slenge meg på Dragon Age toget her, da spesielt samtalene mellom gruppemedlemmene når de "prater piss". Ellers har det vært mye morro i gamle Lucas Arts spill. Både Day of The Tentacle, Monkey Island og Sam & Max. Det er klart; i disse spillene er det jo hva som blir dagt også da.. mye bra humor!

 

Og Murray!! The evil demonic skull!! fra litt nyere Monkey Island :) Mmmwahahahaa! (now carry me over there)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...