Gå til innhold

World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er vel det samme når ett spill kom ut?

så lenge man har det morro med spillet så er det vel det som teller?

At du idet hele tatt legger inn ett slikt innlegg forteller mer om deg enn noen wow spiller.

Ja, jeg spilte wow. men har ikke tid lengre. hadde jeg hatt tid så hadde jeg med glede spilt det. ett meget godt spill i min mening. polert og underholdende mmo.

Lenke til kommentar

er vel det samme når ett spill kom ut?

så lenge man har det morro med spillet så er det vel det som teller?

At du idet hele tatt legger inn ett slikt innlegg forteller mer om deg enn noen wow spiller.

Ja, jeg spilte wow. men har ikke tid lengre. hadde jeg hatt tid så hadde jeg med glede spilt det. ett meget godt spill i min mening. polert og underholdende mmo.

 

 

Det er ikke det at det kom ut i 1998, men det er jo det at det er så dårlig. Det at det er så mange som fortsatt spiller det er det som er det store underverket for meg. Det at ingen har skjønt at det ikke er så særlig bra lenger er jo det som jeg prøver og påpeke, så det kanskje kan skapes en debatt om det.

Lenke til kommentar

okey ble nesten bare frustert av å lese dette.

du har kansje hørt om dette som kalles smak og behag? kansje du ikke liker spillet, men det vil da ikke si at ingen andre gjør det? det er jo tydelig at WoW ikke er et dritt spill sånn som du beskriver det ellers hadde det ikke hatt 12 millioner spillere.

WoW er et veldig polert spill, det har massevis av content og fantastisk lore og det er vel ganske det som tiltrekker seg spillerene?

eg spiller personlig ikke wow nå lengre, men tviler ikke på at eg ikke begynner ved neste exp pack.

 

uansett ønsket bare å si at det at du i det hele tatt lagde en tråd for å si det der var bare dragisk av deg og visst du ønsker at folk skal ta deg seriøst bør du også lære deg og være litt mer sakelig når du skriver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...