Gå til innhold

Demo: Majesty 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I motsetning til mange andre strategispill har du begrenset evne til å kontrollere styrkene dine. Du sørger for å trene dem, men etterpå vandrer de fritt rundt uten å nødvendigvis gjøre det du vil. Ved å utlove belønninger for utførte heltedåder kan du påvirke dem til å gjøre det de skal, og i tillegg må du ta deg av bygging og beskatting for å holde hjulene i gang.

 

Dette fikk meg til å tenkte på Dungeon Keeper 2! :D Noen som kan bekrefte at dette er en "overflatisk" versjon av Dungeon Keeper 2? Er ikke så glad i demoer :(

Lenke til kommentar
Dette fikk meg til å tenkte på Dungeon Keeper 2! :D Noen som kan bekrefte at dette er en "overflatisk" versjon av Dungeon Keeper 2? Er ikke så glad i demoer :(

 

Jeg vet ikke helt om jeg vil si det er en "overflate" versjon av Dungeon Keeper, men som stor fan av DK og DK2 har jeg hatt det veldig morsomt med Majesty (dog enern). Spillet kan være frustrerende til tider, da man gjerne har lyst til å hoppe inn i skjermen og filleriste heltene sine (gjerne når de nytrenet på nivå 1 bestemmer seg for å gå toe-to-toe med tre svære minotaurer og kjapt ender opp som pastasaus, eller motsatt, hvis de på nivå 10+, gjerne rogues, løper i frykt for en stakkars liten edderkopp). Jeg synes derimot det er veldig morsomt når man har litt flaks eller en god strategi og sakte men sikkert overkommer hordene som angriper byen. Spillet har sin sjarm og sine sterke og svake sider. Som det meste annet.

 

Jeg håper bare 2'ern ikke viser seg å være for forskjellig fra 1'ern. Kjøpe kommer jeg til å gjøre uansett, jeg håper bare ikke jeg blir skuffet.

Lenke til kommentar
Virker lovende dette! Litt synd at de valgte et survival-mission for demo'en, men gleder meg sykt til fullversjonen om 3 dager ! :)

 

Enig. Synd at de valgte et survival-mission fordi spilleren før eller siden føler at han blir overveldet uansett hva han gjør. Bortsett fra det var jeg veldig positivt overasket. Jeg tror dette blir et godt kjøp.

Lenke til kommentar
Virker lovende dette! Litt synd at de valgte et survival-mission for demo'en, men gleder meg sykt til fullversjonen om 3 dager ! :)

 

Enig. Synd at de valgte et survival-mission fordi spilleren før eller siden føler at han blir overveldet uansett hva han gjør. Bortsett fra det var jeg veldig positivt overasket. Jeg tror dette blir et godt kjøp.

 

Enig i at det ikke burde vært survival ettersom folk som er nye til serien trur at spillet er så raskt og stressende. Er dog lang levetid på missionet ettersom man prøver om igjen helt til man klarer alle 75 dagene. Fant til slutt ut til at det å rasere alle ogre campene helt i starten var tingen for meg, men andre har gjort det på helt andre måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...