Gå til innhold

Sony avslører PS3 Slim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er helt topp og dere gjør en flott jobb syns jeg! ;) bortsett fra alle de overflødige kommentarer i live feeden...

eks: "gi oss ps3 info", "woohoo, fersken farge på psp" "fett" osv...

Det gjør det litt rotete i feeden om hva som egentlig skjer :)

Personlig venter jeg til alt er over og skriver tilbakemelding (i denne posten) når jeg har fått med meg alt :D

 

edit:

* PS3 Slim var en hyggelig overraskelse, men jeg trur ikke jeg kjøper den siden jeg allerede har.. venter idet minste til jeg får feil på den, før jeg bytter.

* Heavy Rain - i`m waiting...

* Verdikort psn - endelig! Hadde noen problemer med å kjøpe penger for noen dager siden, så å ha noen slike kort på rommet kan bli nyttig.

* HD/SD filmene - kan bli kjekt å ha på toget

* PSP Mnis spill - Prøver Sony å ta en bit av eplekaka? lignet isåfall syns jeg... Jeg venter å ser hva som kommer jeg!

* Uncharted 2 - fortsatt like episk! Jeg vil ha det nå

* motionkontroll ideèn liker jeg ikke <_<

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??

Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert :) Rett gjerne på meg om jeg har feil

Endret av René
Lenke til kommentar
Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??

Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert :) Rett gjerne på meg om jeg har feil

Altså, framerate er jo utviklerne sin jobb, ikke Sony som leverer maskinen.

Lenke til kommentar
Flott! Har alltid likt Slim utgavene! Men jeg syns kanskje Sony kan jobbe litt med framerate problemene sine først? eller er de løst??

Har to kamerater som har en PS3 hvor spillene veldig ofte får frame drop.. Det samme gjaldt PS2 spill jeg spilte på denne ene kameraten sin, derav Skate 2 på den andre og begge PS3 jeg testet hadde framedrop problemer. Men det er godt mulig jeg ikke har holdt meg oppdatert :) Rett gjerne på meg om jeg har feil

 

Feil å feil fru blom. Tror du framerate problemene er ett hw problem? Det er utviklerene som bestemmer om spillene skal kjøre i 10000 fps i sekundet eller i 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...