Gå til innhold

Anmeldelse: Guitar Hero: Greatest Hits


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et stort: "MEH..."

Guitar Hero er så utmelket og gammelt nå at det er på tide å skyte kua.

 

"... Synd er det, for det kan godt være det krydderet serien trenger for å ikke stagnere helt i den samme gamle gjørma snart."

 

For sent, gjørma har allerede tørka og størkna.

Lenke til kommentar

Huff og huff, nei dette er for mye av det onde altså. Merker at jeg havner lengre og lengere bort fra GH serien og begynner å helle mot RockBand, som leverer kvalitetspill og ikke middelmådige spill. Melking, melking og atter melking. Jeg vil oppleve noe nytt, når jeg spiller et spill. Har man spilt et GH spill, holder det. Da har man skjønt poenget, og spilt de alle.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Denne utgivelsen er gjennomført piss. Dette burde vært gitt ut som DLC, og ikke et fullverdig spill.

Både Rock Band 2 og Guitar Hero: World Tour fremstår som gode platformer hvor man kan utvide i det nesten uendelige med nye sanger til.

 

Synes forsøkene på nye spillelementer som kom i World Tour var bedritne, så jeg tror det vil gå en lang stund før jeg våger meg borti noe mer i GH-franchisen. Rock Band er greit, for enn så lenge...

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...