Gå til innhold

Retrospillmusikk - Hva er deres favoritter?


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som rett og slett elsker den musikken? Noen venner av meg mente den var helt forferdelig, men jeg står ved midt. Soundtracket på lvl 3 er uten tvil en høydare - Brettet der man møter motorsykkel folka som kaster granater. Skikkelig Kraftwerk feeling :wee:

 

 

Uansett. Nok om SoR. Hva er deres favoritter? Hva slags musikk gir dere en instant-retro feeling, blandet med herlige innslag av barndomsrelatert nostalgia?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket spill?

 

Liker musikken i bionic commando: Rearmed, liker musikken i Duck tales, og den populære sangen til Mordi som jeg ikke husker (pop blitz elno), og en annen av han. Meste av dette er remixer da...

 

Er ikke noe særlig til retromusikkfantast siden jeg ikke har spilt noe særlig til eldre spill, men det er dette jeg har likt å høre i alle fall...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

De melodiene jeg husker best fra spill, kommer nok alle fra Donkey Kong Country, som var mitt favorittspill når jeg var en bæsjunge. All musikken der var rett og slett herlig, spesielt King K. Rool-sangen.

 

Kan egentlig ikke huske flere retrospillmusikk som satt seg fast i hjernen, bortsett fra Super Mario Bros.-theme.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...