Gå til innhold

Historien bak ditt navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Heter Nostsalgic rett og slett fordi jeg er ganske nostalgisk av meg :) Er også veldig nostalgisk til spill. Nostalgien var en pain in the ass særlig iforhold til spillet Ocarina of Time. Jeg solgte spillet når N64'en min ble ødelagt og hadde i noen år sykt mye nostalgi til jeg endelig fikk tak i OOC i Collectors Edition på GC. Prøver også å ha en avatar som folk kan få en nostalgisk følelse av :p. Vet ikke om jeg lyktes men jeg liker den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dunedain kommer fra Dúnedain som var det folkeslaget jeg likte best i Ringenes Herre. De var harde menn fra nord (Rangers of the North) som var mystiske og spennende - noe som er fint å prøve å leve opp til.

 

Navnet ble også valgt for å gi litt oppmerksomhet til det tøffeste folkeslaget i Ringenes Herre som ble kuttet helt vekk i filmene, noe jeg aldri vil tilgi Peter Jackson for..

Lenke til kommentar

Mammakamel, kom på navnet etter å ha sett en liten filmsnutt på nyhetene før jeg gikk på skolen en gang. Filmsnutten var av en kamelmamma som fikk en albinokamelsønn, som moren foraktet og ville ikke gi mat eller passe på. Deretter begynte albinokamelen og lage gråtelyder, var visst et fantastisk naturfilmklipp, skal se om ikke jeg finner det på nettet.

 

Den usympatiske og kalde mammakamelen ble deretter mitt gamingnavn jeg brukte i CS på TG 2003 og polarparty 2004(mener det var 2004).

 

Til Dunedain: Fett navn, jeg synes også det var for lite fokus på denne menneskeætten i RH filmene.

 

http://www.ropeofsilicon.com/movie/story_o..._weeping_camel/ her er filmen, sikkert kjempebra:)

 

Edit, da tror ejg jeg fant det på i 2004, i 2003 het jeg SaftigTRuse tror jeg. Hmm, må undersøkes.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...