Gå til innhold

Den Store Rockband-tråden


Maury

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et tips: Jeg bestillte keyboard fra Amazon.com, betalte 744,- for alt, frakt og import osv. Kjøpte det på mandag ettermiddag, får det på døra om to timer...

 

Ooh, takk for tipset! Tror jeg skal slå til på det, så får heller CDON levere trommer og bass til meg når de er klare. :) Det er uvanlig at Amazon selger elektronikk til Norge, så jeg hadde ikke engang sjekket på siden deres.

Lenke til kommentar

Faen, å få gullstjerner på Paramore - Misery Business var en direkte grufull opplevelse. Noe innsikt med din mening, rover08? :p

 

Irriterer meg veldig over at jeg ikke får 5 stjerner på expert på vokal på Yes - Roundabout. En til dels dritkul låt, men faen som jeg og hater den. Så da prøver jeg å ta den på bass istede.

 

Nye låter som DLC neste uke

* Deftones – My Own Summer *

* New Order – Blue Monday *

* Talking Heads – Burning Down the House *

* Bon Jovi – Bad Medicine

* Bon Jovi – Blaze of Glory

* Bon Jovi – Have A Nice Day

* Bon Jovi – I’ll Be There For You

* Bon Jovi – It’s My Life

* Bon Jovi – Lay Your Hands On Me

* Bon Jovi – Livin’ on a Prayer (RB3 Version) *

* Bon Jovi – Runaway *

* Bon Jovi – Wanted Dead or Alive (RB3 Version) *

* Bon Jovi – We Weren’t Born To Follow

* Bon Jovi – Who Says You Can’t Go Home

* Bon Jovi – You Give Love a Bad Name (RB3 Version) *

 

Skal garantert ha meg "Burning Down The House" og Bon Jovi sin "Blaze of Glory. Sistnevnte bare på grunn av denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=lErkYdnr_50

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Da fikk jeg nettopp keyboardet levert på jobb av UPS (takk igjen for tipset Axelander), så nå gleder jeg meg til arbeidsdagen blir over så jeg kan få prøvd det.

 

Kvaliteten og vekten virker bra ihvertfall. Litt uvant å spille på uvektede tangenter (har to forskjellige "ordentlige" keyboard hjemme), men det venner jeg meg nok fort til.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg nettopp keyboardet levert på jobb av UPS (takk igjen for tipset Axelander), så nå gleder jeg meg til arbeidsdagen blir over så jeg kan få prøvd det.

 

Kvaliteten og vekten virker bra ihvertfall. Litt uvant å spille på uvektede tangenter (har to forskjellige "ordentlige" keyboard hjemme), men det venner jeg meg nok fort til.

 

Gled deg, det er morsomt. Skal sies at det kan være mildt sagt forvirrende å spille på pro-mode til tider...

Lenke til kommentar

Er det noen som har testa Rock Band 3 med Keyboard som kan dele sine opplevelser? :) Hadde vært flotters fordi jeg vurderer Rock Band 3 til jul!

 

Har spilt en del på Easy og Medium Pro Keys. Hva er det du vil vite? Det er utfordrende og gøy, og vil kreve mer fra deg enn plastgitarene. For første gang vil du faktisk ha behov for å øve på melodier før du spiller de "på ordentlig".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har hørt noe mer om norsk lansering av instrumentene til spillet? Jeg har forhåndsbestilt bass og trommer for PS3 på CDON, men utgivelsen blir jo stadig flyttet. Ny estimert dato er nå 30.12, noe som neppe stemmer. Har noen norske butikker fått inn instrumentene de skal ha i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Hverken CDON eller Platekompaniet har. Det er bestillingsvare hos begge, og det virker ikke som noen av dem har noen god oversikt over når de får inn. Det var derfor jeg spurte, i håp om at f.eks. Mad Catz hadde kommet med en uttalelse jeg ikke hadde fått med meg eller noe sånt.

 

Når det gjelder CDON har jeg en bestilling inne fra slutten av oktober, men det er fortsatt ingen bevegelser på den.

Lenke til kommentar

Må bare gi litt skryt til Harmonix for "hitboxen" i RB3, den er såååååååååå deilig. Det kjekt å kunne spille uten å føle at spillet liksom "stjeler" fra deg treff på noter som du egentlig skulle hatt. Synd at men ikke kan si det samme om hardware, men det er vel det man får når man spiller på RB1 stock kit :p

Lenke til kommentar

Må bare gi litt skryt til Harmonix for "hitboxen" i RB3, den er såååååååååå deilig. Det kjekt å kunne spille uten å føle at spillet liksom "stjeler" fra deg treff på noter som du egentlig skulle hatt. Synd at men ikke kan si det samme om hardware, men det er vel det man får når man spiller på RB1 stock kit :p

Synes Hammer on's/off's er helt forjævlig i RB 3. :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...