Gå til innhold

Hvis du dør, hvem skal varsle «WoW»-vennene dine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har opplevd noen WoW-dødsfall på min server

 

Azjol-Nerub hadde en ganske kjent High Warlord Mage, som døde i en bilulykke.

Senere kom en venn av han som også spilte og laget en tråd på serverforumet, slik at de som kjente eller ikke kjente han kunne si noen ord.

 

Men det er ingen jeg har møtt på WoW, som har dødd.

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Har opplevd noen WoW-dødsfall på min server

 

Azjol-Nerub hadde en ganske kjent High Warlord Mage, som døde i en bilulykke.

Senere kom en venn av han som også spilte og laget en tråd på serverforumet, slik at de som kjente eller ikke kjente han kunne si noen ord.

 

Men det er ingen jeg har møtt på WoW, som har dødd.

 

Azjol-Nerub, det var der jeg spilte. Noen info på hvem det kan være?

Lenke til kommentar

De fleste jeg spiller med ofte kjenner jeg fra "virkeligheten" eller så har jeg spilt med dem i flere år før jeg begynte med WoW.

Men det er blant annet noen folk i min gamle guild som bare forsvant og har ikke vært online på over en måned, hvem vet... kanskje de er døde. :o

Lenke til kommentar

Kan jo være det, eller som har de som de fleste andre oldschool spillere... rett og slett blitt lei og sluttet :)

 

Heldigvis har jeg faktisk de fleste av de gode gamle kameratene fra WoW på msn, så skjer det noe så vet jeg det ganske kjapt. Vi er en ganske tett gruppe sånn sett.

Lenke til kommentar
Har opplevd noen WoW-dødsfall på min server

 

Azjol-Nerub hadde en ganske kjent High Warlord Mage, som døde i en bilulykke.

Senere kom en venn av han som også spilte og laget en tråd på serverforumet, slik at de som kjente eller ikke kjente han kunne si noen ord.

 

Men det er ingen jeg har møtt på WoW, som har dødd.

 

 

Alltid en eller annen idiot som kommer med en "What did he drop?" kommentar i slike tråder. :(

Lenke til kommentar

I spillet Dark Age of Camelot ble jeg kjent med faktisk flere som døde. Mye av grunnen er det at det bare var 2 engelske servere, og begge hadde rundt 3000-4000 spillere. Så det var lettere å bli kjent med "alle".

 

Av de 5-6 årene jeg spilte det MMO'et så opplevde jeg at en sovnet vanlig inn pga hjertefeil, en døde i bilulykke, en døde av kreft og en annen faktisk tok livet sitt.

 

Det er i hvertfall de jeg husker godt.

 

Husker spesielt godt han som døde i bilulykke, for han spilte jeg faktisk med i flere år. :\

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Har opplevd noen WoW-dødsfall på min server

 

Azjol-Nerub hadde en ganske kjent High Warlord Mage, som døde i en bilulykke.

Senere kom en venn av han som også spilte og laget en tråd på serverforumet, slik at de som kjente eller ikke kjente han kunne si noen ord.

 

Men det er ingen jeg har møtt på WoW, som har dødd.

Er det Sheepmeister du snakker om?

Han spilte paladin på ally siden i blant.

Kjente ham i ca 1 år, så tok jeg pause på 3 måneder.

Når jeg kom tilbake så så jeg jo at han var logget på, men det var søskenbarnet hans :(

Var rimelig depresiv den dagen, man får jo ganske næreforhold av å kjenne noen i ett år.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Mener han het Sheepmeister eller Sheepmaister Undead Mage... var veldig populær. Hadde også en alliance char jeg ikke husker navnet på.

 

Var trist når jeg leste at han var død.

spilte litt med han. Han var både hyggelig og hjelpsom. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...