Gå til innhold

Beste gratis mmorpg til pc:)?


Anbefalte innlegg

yes last chaos prøvde jeg, nasty squeep. Skal sjekke ut Anarchy online og runes of magic til helga når jeg har tid:)

bloody mare så også rått ut. hihi skal godt gjøres å teste alle de:O

åpen for flere tips

hadde vært kult med en liten beskrivelse også, why should i choose it. Blir litt døvt med "velg det, det eier"

Endret av Rulator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde vært kult med en liten beskrivelse også, why should i choose it. Blir litt døvt med "velg det, det eier"

 

Anarchy Online er det spillet med best "character customization" ute på markedet.

Uansett hvilken klasse du velger å spille som, så kan du bruke hvilke som helst våpen. Men det er dog ikke anbefalt å springe rundt med rifle som en melee klasse.

 

AO er vel en av veldig få Sci-fi MMO og etter 7 år er det enda oppe med stadig nytt innhold. I løpet av 2009 så kommer det også en grafikk overhaling hvor de tar steget inn i DX9, det er i nåværende stund DX7.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

jeg anbefaler på det sterkeste Atlantica Online ihvertfall, eller kall det bare AO. Må være en av de bedre mmo der ute, synes det er veldig nyskapende og spennende. Det er basert på mikrobetaling, men ikke noe trenger å bry deg om for få en god spillopplevelse. Veldig nybegynnervennlig og lett å tjene penger i spillet. Kampsystemet minner om heroes of might and magic. Du kan ha opptil ni soldater i formasjonen, du har mange forskjellige soldater og velge mellom og mange forskjellige hovedklasser. For å se hvordan det fungerer sjekk på youtube

Lenke til kommentar
Den absolutt beste og dypeste gratis MMO opplevelsen vil du etter min mening få i Anarchy Online.......Ikke så veldig nybegynner-vennlig kanskje, men gubbanoa for et spill :)

 

Det orginale spillet er gratis, men du må betale dersom du vil ha tilgang til alle expamsionene.

 

Det er massevis av folk på FROOB delen, så det er fult mulig å spille i uendelig mange timer på ethvert nivå, både alene og i grupper.

 

AYE! Sjekk det ut! :D jeg digger det

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=101

Endret av audunaudun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...