Gå til innhold

Warhammer Online Free Trial !!! :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som har prøvd trialen, hva synes dere om spillet? Har vært nysgjerrig på spillet lenge, men har ikke rukket å prøve det ennå:)

 

Mic,

 

http://www.filmoviedownload.com

 

 

Jeg ble frelst etter 2 timer med trialen, så subscribet, har spillt konstant siden, har spillt wow i 3 og halvt år, men frøs accounten, da jeg føler warhammer er mye artigere.

 

jeg anbefaler deg det :) iallefall prøv trialen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har spillt WAR siden launch, men slutta nylig.

 

Fikk en choppa i R40 og 6 andre karakterer i R19-25

 

Spillet har potensialet men det største problemet med spillet nå er performance. Selv om du har en super PC vil WAR lagge. Når 100++ destro og order holder på med keep captures i T4 så lagger serveren som bare det. Og pluttselig er serveren nede i en god halvtime.

 

Europa ligger alltid 1 dag eller 1 uke etter USA på ALT. Patch, content, whatever. I USA har de "Recruit-A-Friend" greier som gir deg items og bonuser viss du får så og så mange med. Og i USA har de spesielle items som Jern tenner til Choppa og Nagler som hår til slayer. Er veldig forskjell på customer support i EU og USA.

 

men spillet har gitt meg en god del timer med morro. Anbefaler at man prøver trial'en. WAR er ikke for alle.

 

Holder meg til Age of Conan istedet :)

 

 

Anbefaler sterkt "Karak Eight Peaks" serveren viss du vil spille destruction. Destruction ruller over Altdorf flere ganger om dagen! Men order blir nokk glad viss du joiner dem på "K8P".

Endret av Raven's Rage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...