Gå til innhold

Halo 3 eller gears of war ?


Kjetil..

Hvilken skal jeg kjøpe  

  1. 1. Kjøpe?

    • Halo 3
      32
    • Gears of war
      22
    • Gears of war 2
      33
    • Helt annet
      11
    • vil stemme
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del overgår Halo 3 alle spill i den sjangeren, mest pga. den mest solide online-delen jeg har vært borit (med hyppig oppdatering og tweaking), men også pga. elementer som theater, forge og genial coop-bit.

 

For all del, Gears of War (både 1 og 2) gir også veldig bra opplevelser, særlig i singleplayer. GoW2 har i tillegg den fantastiske Horde-modien, hvor du kjemper mot bølger av AI-fiender på et multiplayer-map.

 

Begge spill-seriene tilbyr noe den andre ikke gjør, så det blir litt som å velge hva du skal spise til middag. Folk kan gi deg tips, men de vet ikke hva du liker.

Lenke til kommentar

Tusen hjertelig for mange og ikke minst forskjellige svar:)

 

Fikk en liten ekstra slant så tror jeg går for Halo 3 og Gears of war 1 i første omgang. Så får jeg heller se med 2'a hvis jeg liker nummer 1... samme sort?

 

 

AltF4 legger mass effect i listen over spill jeg skal se nærmere på :) Liker mer enn skytespill også, men er skytespill jeg trenger flere av for øyeblikket. (feks elsker: Mount & blade og Age of mytholgy)

 

 

veldig billige disse spillene var :p men uansett: er det mulighet for co-o? 2 player?

Lenke til kommentar

Det under koster ca 340 NOK burde jeg da kanskje bestille i to omganger for å ikke få toll? Dessuten lurer jeg på om hvis jeg bestiller nå men så er Gears of war out of stock så når den kommer inn igjen betaler jeg samme pris? Gjør ingenting om Halo 3 kommer litt før så?

Lenke til kommentar
Ok, bra at du har testet det på pc fra før da så du ikke hadde angret hvis du hadde kjøpt det på 360en. Hva med Call of Duty, både 4 og 5? 4 er klart best, men 5 tror jeg, og bare tror jeg, er det eneste med co-op på singleplayeren.

Støtter denne. Er en kjempefan av CoD4, men CoD5 er et knallspill det også. Og ja, som du sier, det eneste i serien med coop hittil. (opptil fire stykk)

Lenke til kommentar
Det under koster ca 340 NOK burde jeg da kanskje bestille i to omganger for å ikke få toll? Dessuten lurer jeg på om hvis jeg bestiller nå men så er Gears of war out of stock så når den kommer inn igjen betaler jeg samme pris? Gjør ingenting om Halo 3 kommer litt før så?

 

Du trenger ikke bestille i 2 omganger. Play.com sender ALLTID hver for seg UANSETT om du bestiller 2 eller 10 filmer/spill whatever. Så lenge hver enkelt koster under 200 slipper du toll. Viss du bestiller nå sender de Halo 3 med det samme og GeOW blir sendt når de får det på lager.

Endret av Klipschy
Lenke til kommentar
Det under koster ca 340 NOK burde jeg da kanskje bestille i to omganger for å ikke få toll? Dessuten lurer jeg på om hvis jeg bestiller nå men så er Gears of war out of stock så når den kommer inn igjen betaler jeg samme pris? Gjør ingenting om Halo 3 kommer litt før så?

 

Du trenger ikke bestille i 2 omganger. Play.com sender ALLTID hver for seg UANSETT om du bestiller 2 eller 10 filmer/spill whatever. Så lenge hver enkelt koster under 200 slipper du toll. Viss du bestiller nå sender de Halo 3 med det samme og GeOW blir sendt når de får det på lager.

 

 

Til samme pris?

 

 

Takk for svar. Og til dere som lurer har spillt Cod 4 mye på pc. Derimot Cod Waw har ikke kommet i mine hender enda :)

 

 

editer bare her siden det er ingen vits oppdatere tråden :) menn takk for svaret Klipschy

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Sorry for å hijacke posten din, menne syns dere det er verdt å kjøpe gears of war 1 og 2 bare for single player delen ? jeg har stort sett ikke tid til å ta mp delen i nye spill ut til det fulle + liker best single player generelt, mer min smak.

 

Men ja!:) kan få tak i begge temmelig billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...