Gå til innhold

Halo 3 eller gears of war ?


Kjetil..

Hvilken skal jeg kjøpe  

  1. 1. Kjøpe?

    • Halo 3
      32
    • Gears of war
      22
    • Gears of war 2
      33
    • Helt annet
      11
    • vil stemme
      5


Anbefalte innlegg

Hey, sitter her med xbox og spill som GTA IV/Assasins creed/GH osv

 

Men føler jeg trenger et helt nytt spil. Burde helst være mulighet for co-op slik at jeg kan spille med venn(er). Burde jeg kjøpe gears of war eller halo 3? Har lest anmeldelsene, men er fortsatt like usikker. Liker spill som cod4, bf2 og Left 4 Dead.

 

Hvilke trur du passer best? Eller hvilken ville du helst ha kjøpt?

 

Halo 3 er igjen billigere :S

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt Xbox snart 1 uke nå, og kjøpte gears of war som mitt første spill.

Har spilt masse spill på PC, igrunnen alle store titler siden 2006, men har aldri kost meg så mye som med gears of war 1.

Har runda det single player på casual, og coop på hardcore. et vanvittig bra spill, og iallefall til prisen.

Skal skaffe 2'ern nå snart, er bare at det koster en del.

Man feiler ganske hardt om man har xbox men ikke gears of war :D

Lenke til kommentar

Om du skal kun kjøpe 1 spill så ville jeg STARTET med Gears of War og når du er ferdig med det så er du enten kjempe sugen på å spille nr2 eller vil teste Halo3 og evnt gå for Gears of War 2 etterpå.

 

Uansett du nevner vel 2 av dem beste spillene til X360 så du kan ikke velge "feil" :)

 

Gears of War får du fra Play.com til ca 180,- men om du ikke har noe imot et brukt eksemplar får du det til ca 100,- ved å se her.

 

Samme med Halo 3, ca 150,- for nytt eksemplar og ca 100kr for et brukt.

 

Om du er rask så kan du også få Gears of War 2 til ca 180,- brukt...her slik.

 

Så om du ikke har noe prob med brukte spill så kan du kjøpe begge Gears of War spillene OG Halo 3 til ca 380,- inklusiv frakt...sykt billig :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Halo 3 er mye bedre enn GeOW/2. ;)

 

Kommer helt ann på personen som spiller. Jeg syntes Halo 3 er et bedre og mer fullkomment spill (Theater, Forge, Custom Games, herlig lobbysystem) men Gears er morsommere når det kommer til å lære seg taktikker siden man er "limt" til bakken. Halo 3 er mye mer fast-paced (8v8 hvor alle kan være i hvert sitt kjøretøy? Hell yeah!) mens Gears i det hele tatt går litt saktere, men takket være kameravinkelen er mye mer taktisk og informerende. Prøv begge og se hva du liker før du gjør deg opp en mening om hvem du vil ha! Jeg sier; gå for begge! ;)

Lenke til kommentar

Jeg personlig ville gått for Halo 3, men så liker jeg Halo ekstremt godt også da. Har rundet Halo på gamle xbox minst 20 ganger. Alene og sammen med andre på Legendary. Kunne banene og hvor monstrene dukket opp helt utenat. Halo 3 har jeg bare rundet 1 gang, men det er fordi det ikke har blitt tid til mer, ikke fordi det er et dårlig spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...