Gå til innhold

Hvilket spill har du brukt mest tid på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg tar med spill jeg har rundet flere ganger så kommer FF serien høyt opp, men jeg tipper at på førsteplass ligger Quake 3. Skulle likt å visst hvor mange timer jeg har investert i det spillet, både online og ikke minst LAN i desperate forsøk på å slå min kjære bror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
CoD 4 og Il-2 1946 :lol: Jeg har brukt over 300 timer på hver av dem :blink:

IL2 ja :) , Zhibbhi du er ikke den eneste som har brukt noen timer på det. Jeg har spilt det siden demoen i 2000. Spilt det jevnt og trutt siden det kom i 2001. Med stadig nye patcher og tileggspakker og nå samt mods er det dette spillet som gjennom tidene har holdt seg best hos meg. Tror nok jeg kan si jeg gjennomsnittelig har spilt IL2 3 timer i uka i 8 år. Selfølgelig noen ganger MYE mer, andre ganger noen uker i mellom. Tar vi det gjennomsnittet blir det ca 1224 timer. De fleste av de timene er singel player, men de siste årene har de blitt mye online også.

Skrevet

Warlords Battlecry III har jeg brukt sinnsykt mange timer på. Det er nok det spillet jeg har spillt mest, men jeg har tilgjengjeld blitt sinnsykt god i det, for alt det er verdt. (ingenting)

Morrowind og Oblivion har jeg også spilt sinnsykt mye, og jeg har fullført Gothic 7 ganger. Jeg spilte WoW men jeg tror ikke jeg har mer en 15 dager played på min beste.. ble liksom aldri spesielt hektet. Har godt med played på Lord of the Rings Online da, men spiller ikke så alt for mye.

Skrevet

Sims er jo konge! ;) Brukt mye tid på mange spill, men Heroes III, Starcraft og diverse Total War spill ligger nok på toppen. Mulig CS også ligger der oppe :blush:

Skrevet (endret)

Må nok si The Sims her. Og er ikke flau for å si det heller. Mario Kart 64 tipper jeg ligger på en solid andreplass.

Endret av Kjøttulf
Skrevet (endret)

Civilization 2, C&C Red Alert 2, X3: Reunion (og X3: Terran Conflict) og sist men så absolutt ikke minst... OpenTTD :)

edit: timer har jeg nada snøring på.. "alt for mange" ?

Endret av kjetil
Skrevet (endret)

Masse BF2, sånn 400timer pluss pluss:) Jeg husker at jeg spilte age of empires 1 (2 også) mye når jeg var mindre, 2eren spilles fortsatt på lan for å mimre tilbake på de gode gamle tidene :ph34r:

Endret av Strepto
Skrevet (endret)

Goldeneye på Nintendo 64!

Husker i gode gamle dager, aner ikke hvor mange timer jeg har sittet foran dette spillet, ikke bare på singleplayer delen, men også spesielt multiplayer. Husker jeg hele tiden tilbrakte forferdelig mange kvelder med kamerater og tiden etter skolen på å spille det sammen. Det var tider det :rolleyes:

Ellers har jeg vell tilbrakt mange timer foran The Sims og... :p Jeg er vell heller egentlig ikke flau over det, det var jo et knall bra spill og revulusjonerende når det kom ut :)

Endret av MrLG
Skrevet

Tror jeg har rundt 17 dager i CoD4 på multiplayer, og rundt 270 timer på Oblivion. Half-Life 2 tar vel bare 11-13 timer å gjennomføre, men jeg har spilt igjennom det mange, mange ganger. Det gikk også skremmende mye til til å spille Gears of War online da det var populært.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Definitivt CS. Har ikke tall på hvor mange timer jeg har sløst (investert). Burde strengt tatt vært klar for CPL snart.

SSX på PS2 og Donkey Kong på N64 har fått sin del av oppmerksomheten også. Og selvsagt Sonic 3 på Mega Drive - første spillet jeg var tålmodig nok til å runde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...