Joakim vas Normandy Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Morrowind og Mass Effect. Lett 200+ på begge.
Error Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 (endret) fm, tekken tag, dead or alive, street fighter 2 og nå 4, fallout 3, oblivion, morrowind, fifa 99-09, cod 4 mp, age of empires 2 exp, UT99 mp, warcraft 3 spesielt tower games. Final fantasy IV, VII,VIII,IX, X,XII Brukt alt for mange timer på alle sammen:P men vell verdt det! Oi, litt av en liste det! Kom nettopp på Halo 3. Det har gått ganske mange timer med både multiplayer og singleplayer med broren min der gitt! Endret 19. februar 2009 av Error
Huffern Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har brukt mest tid på Gta Vice city uten tvil. Har ikke tall på hvor mange timer, men hvis jeg sier i gjennomsnitt 2 timer per dag i 1.5 år. Det blir cirka 1094 timer. Og da overdriver jeg mildt sagt ikke, har nok brukt mange fler timer enn dette Gta vice city er for min del det herligste i serien hittil, har brukt mange timer på mods, spilling, tweaking osv..
Kjetil.. Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Mye på runescape men vet ikke nøyaktig. Mest på skikkelig spill er 500 timer på battlefield 2 til error under: lvl 73 eller noe og alle vennene mine var 80 + når jeg var 40 - Endret 19. februar 2009 av Masterfifty
Error Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 Oi, runescape. Hehe Det spillet hadde jeg helt glemt. Ble vel level 58 eller noe tror jeg.
Akrabra Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Morrowind, Oblivion, Half life, Half life 2, Mass effect, Mgs 1,2,3 og 4 og sist men ikke minst, et av mine favoritt spill ever Roller Coaster tycoon + expansions.
Morten_H Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 halo 3 og cod4 brut mye tid på multiplayer
Nesumar Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Må vel være The Elder Scrolls IV: Oblivion med The Shivering Isle og Knights of the Nine expansionene. Vet ikke hvor mye timer jeg har lagt i det, men regnet sammen med hovedquestene, masse sidequests, flere forskjellige mods og bare tull å fanteri...så blir det en god del. Har også laget ny save flere ganger og gjort hovedquestene, som tar litt tid. Og det angrer jeg ikke på, har hatt utrolig mye moro med det spillet. Andre en det, så er det nok noen Nintendo 64 spill, The Legend of Zelda Ocarina of Time og Majoras Mask, Donkey Kong 64 osv.
fnwilborn Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Det spillet jeg har brukt mest tid på i de årene jeg har spilt spill, er uten tvil Europa Universalis 2. Spilte det nært opp mot daglig i nesten tre år, kun avbrutt av de andre spillene fra samme produsent(vel, noen andre spill var det også da ). Og etter det, er det uten tvil Civilization-spillene.
Zhibbhi_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 CoD 4 og Il-2 1946 Jeg har brukt over 300 timer på hver av dem
Dumrian Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hm, står mellom CS:S, WoW og Tibia. På WoW tipper jeg rundt 200 dager tilsammen. Helt sykt. 115 dager på hovedkarakteren, og en hel haug med andre karakterer. Endret 19. februar 2009 av Tufte
scribbleh Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) xbox 360:Phantasy star universe og skate 2 pc: Diablo 2 Endret 19. februar 2009 av scribbleh
snkupo Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Det finnes ikke tvil i meg: Morrowind (og dets utvidelser) er det spillet jeg har brukt mest tid på. Morrowind var mitt første store og frie rollespill, og i en lang periode hadde jeg virkelig dilla på det. Det som virkelig gjorde inntrykk var selve friheten - at man fikk gjøre det man ville når det passet, i stedet for å følge en forhåndsbestemt vei, som man jo gjorde i konsollrollespillene jeg var vant med fra før. Følte også at alle samtalene og den forholdsvis alvorlige tonen i spillet gjorde det enklere å virkelig leve seg inn i det som foregikk på Vvardenfell. Jeg telte ikke timer mens jeg spilte, men kan tenke meg at jeg har investert godt over 100 timer i Morrowind. Ellers er The King of Fighters en serie jeg har brukt uhorvelig mange timer på, men siden dette er flere spill og ikke én enkelt tittel, er det Morrowind som står øverst på pallen over tidsoppslukere.
zell_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 fm, tekken tag, dead or alive, street fighter 2 og nå 4, fallout 3, oblivion, morrowind, fifa 99-09, cod 4 mp, age of empires 2 exp, UT99 mp, warcraft 3 spesielt tower games. Final fantasy IV, VII,VIII,IX, X,XII Brukt alt for mange timer på alle sammen:P men vell verdt det! Oi, litt av en liste det! Kom nettopp på Halo 3. Det har gått ganske mange timer med både multiplayer og singleplayer med broren min der gitt! og lengre blir den når jeg kommer på Diablo 2 og exp pack, GTA 3, mass effect, bf1942 mp, bf2 mp, bf2142 mp:P latterlig at jeg glemte diablo og bf1942 i første lista.. få spill jeg har spilt så sykt mye:P
Niqābninja Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg brukte ufattelig mye tid på The Sims da jeg var yngre, for å ikke snakke om Super Mario Bros. til NES. Men nå i nyere tid vil jeg tror det er Fallout 3 som har tatt opp mest tid.
Nailer_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Warcraft III og UT serien er vel mine store timesinks opp gjennom tidene. Nå skal det sies at jeg spiller heller mange spill enn et spill mange ganger/ mye. Har vel spillt nesten 1000 forskjellige spill oppgjennom.
Tomne Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har nok brukt mest tid på online biten til spill som CS og COD4. Men jeg er også fan av RPG, og det er vel den sjangeren hvor singleplayer tar lengst tid å fullføre... som du sier selv har du brukt relativt mye tid på oblivion. Du kan jo kanskje også se på fallout 3 som på en måte ligner veldig på oblivion, selvom settingen er en helt annen. husker ikke om den tittelen er nevnt tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå